Zorlu Aşk -1

21 0 0
                                    

Öncelikle herkese merhabalar bu benim ilk hikayem yazım yanlışları için kusura bakmayın güzel bir başlangıç yapmaya çalışıcam aklımda birkaç birsey var umarım begenirsiniz bu arada multimediada başrollerdeki oyuncular ve hikayedeki isimleri var kafanızda bir karakter canlanması için ilk bölümden koymak istedim :))
Derinin ağızından;
  Çalar saatin itici  sesiyle gözlerimi açmaya çalıştım. Bugün yeni okuluma başlayacaktım belki ailemden kimse kalmamıştı ama Teyzem bu defa beni şaşırtıp bu sene beni özel okula göndermek istemişti ilk başta her nekadar kabul etmesemde kafaya takmıştı bir defa. Doğrulup ayaklarımı yataktan sarkıttım. Odamdaki küçük banyoma girip saçımı baştan sağma bir topuz yaptım ve yüzüme birkaç defa şu çarptım yüzümü kurulayıp banyodan çıktım. Bugün ilk gündü sanırım birazcık özenli görünsem iyi olacaktı. Dolabımın kapaklarını açtım ve elime gelen deri mini eteği aldım üzerine ise bordo bir kazak aldım. Üzerimi giyindikten sonra sıra saç ve makyaja gelmişti. Öncelikle maşayı prize taktım ve makyajımda kullanmam gerekenleri seçtim siyah eyeliner likit bordo Ruj  siyah göz kalemi ve allık kullanacaktm o sırada maşa ısınmıstı hızlı bir şekilde saçlarıma doğal dalga vererek güzel görünmesini sağladım. Hemen makyajımı yaptım siyah Converse ayakkabılarım siyah Deri ceketim ve  converse çantamı alıp çıktım. Allahtan okulum buraya uzak değildi. Çantamdan kulaklıgımı çıkarttım ve rastgele bir müzik açıp yürümeye devam ettim. Tam karşıya geçecektim ki sert bir şeye çarptım o çarpmanın şiddetiyle çocuğun elindeki kitaplar yere düştü hemen panikledim,eğildim ve toparlamaya başladım. Kitaplara birşey olmasada dosyadaki kağıtlar buruşmuştu. Hemen toparladıklarımı çocuğa uzattım ve Özür diledim.
"Bir özürle bu konuyu kapatacağımı düşünmüyorsun herhalde" diyince çocuğa mal mal bakmaya başladım. Çocuk ne bakıyorsun mal birsey desene der gibi bakinca
"Ne yapmamı istiyorsun?" Dedim.
"Bir kahve ısmarlarsan belki" dedi.
Telefonumu çıkartıp saate baktım derse yaklaşık 1.5 saat vardı.
"Peki ama fazla vaktim yok." Dedim.
"Benimde olduğu söylenemez okul için 1.5 saatim var." Okulu gösterdi inanmıyorum ne yani bizim okulda mıydı? Gözlerimi kocaman açarak:
"Ne yani o okulda misin?"
"Evet ne var bunda bu kadar şaşırılacak Derin." Dediğinde şok oldum adımı nereden biliyordu bu
"Adımı nereden biliyorsun?"
"Bizim okuldasın oradan yeni kız" diyerek sırıttı Allahım gerçek miydi bu dişler ben çocuğa bakarken (Adını bile bilmediğim) bana mal misin bakışı attı.
" Adın ne"
"Doruk"
"Tanıştığıma memnun oldum Doruk" diyip sırıttım

ZORLU AŞK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin