BULUT'TAN:Akşamüstü ufuğun evinde bizim çocuklarla toplanıp maç izledik daha sonra yemek yemek için dışarı çıktık.Restorant'a geldiğimizde bizim okuldan mert'i gördüm,MERT HOCA:OO bulut nbr'ya?BULUT HOCA:İyi mert sen?diyip masadaki arkadaşlarını selamladım,herife sinir oluyorum ya ada'ya çok yakın davranıyordu.MERT HOCA:İyi bende görüşürüz yarın.BULUT HOCA:Görüşürüz.diyip masaya geçtim.UFUK:Noldu bulut bi sorun mu var hem o mert değil mi?BULUT HOCA:Evet ya mert herife sinir oluyorum ya bide üstüne karşıma çıkıp duruyo ada ya biraz ilgili nedensede ondan.UFUK:Dikkat et ha böylelerine.Yemek yiyip eve geçtim.Ada'yla kuzeni yiğit bahçede oturuyorlardı.Yanlarına gidip iyi akşamlar gençler diye selamladım.YİĞİT:O hoşgeldin bulut gelsene?BULUT HOCA:Yok ya muhabbetinizi bölmiyim ben siz takılın.BU arada yiğit ve bulut hoca aynı yaştalar.YİĞİT:Olurmu öyle şey ya gel.BULUT HOCA:E tamam hadi öyle olsun, biraz konuştuktan sonra bana müsade malum yarın okul var ve ada sen hala ayaktasın.BEN:EE tamam yatıcaktım bende zaten.BULUT HOCA:Bize veda edip gitti.BULUT'TAN:Eve girdiğimde cep telefonum çaldı arayan annem'di.Alo efendim beril sultan.ANNEM:Oğlum napıyosun iyimisin?BEN:İyiyim annem şimdi geldim eve dışardaydım da.ANNEM:İyi bakalım oğlum ben yarın oraya geliyorum orada birkaç işim Var hemde bi arkadaşımın yanına gidicem yarın sendeyim yani.BEN:Tabiki annem bekliyorum,bu arada ben alıcam seni haberin olsun kaçta iner uçağın?ANNEM:Oğlum gerek yok cihan getirir.BEN:Olmaz anne ya ben alıcam kaçta iner uçağın?ANNEM:2 buçuk gibi oğlum.BEN:Tamam anne görüşürüz öptüm.Telefonu kapatıp duşa girdim ardından hemen yattım.ADA:Yiğit'cim hayırdır bulut hocayla pek iyi anlaştınız.YİĞİT:İyi birisi ya sevdim yani hocanı.BEN:İyi öyle olsun,ben yatıyorum iyi geceler.Sabah alarmın sesiyle uyandım kahvaltı yapıp evden çıkarken ada'da evden çıktı.Ada günaydın hadi gidiyoruz.BEN:Günaydın hocam ama valla alıştırıyosunuz beni.BULUT HOCA:Olsun ben seviyorum seninle okula gitmeyi.Ben utanmıştım resmen benle okula gitmeyi sevdiğini söyledi ya.Her zamanki gibi arabada konuşmadık pek.BULUT'TAN:Okula geldiğimizde Merti gördüm bize bakıyordu.Ben ada'ya hadi ada sınıfına geç bende geliyorum şimdi.ADA:Tamam hocam.deyip gitti.O sırada bende bahçede ilerledim,yanıma mert geldi.MERT:günaydın adayla pek bi yakınsınBULUT HOCA:Niye bu konuyla ilgilendin anlayamadım.MERT:Her sabah birlikte geliyorsunuz neden?BULUT HOCA:Madem çok merak ettin söyleyeyim o zaman,çünkü ada ile komşuyuz bu yüzden.MERT:Demek komşusunuz peki,diyip gitti.BULUT'TAN:Adama boşuna kurulmuyorum al işte.Adaların sınıfına geçtiğimde herkese günaydın diyip geçtim.Bugün sınav var bakalım kimler çalıştı?Bazıları çalıştım bazıları da bir şey demiyordu.BULUT HOCA:O zaman sınav zamanı,kağıtları dağıttım dağıtırken aday'la göz göze geldik.Gözleri okadar güzeldiki kendimialamıyordum adeta.Daha sonra sınva başladılar.40 dk sonra zil çaldı ve kağıtları topladım.SİMAY:Ada hadi kantine gidelim dedi.BENDE:Tamam hadi.gidip kahve aldık,sınav nasıl geçti kanka?SİMAY:Çok iyiydi kanka ya kolaydı ama senin?BEN:Aynen çok kolaydı.Zil çaldı dersler su gibi akıp gitmişti.BULUT'TAN:Sınavları okumuştum her zamanki gibi adanın ki çok iyidi ama saatin farkında değildim dersimde yoktu zaten,hemen annemi almak için havaalanına gittim.Annem italya'da yaşıyordu şirketlerin çoğu ordaydı bu yüzden oradaydı.BEN:Anne hoşgeldin ANNEM:Hoşbulduk annem,oyy hasılda özlemişim aslanım benim.BEN:Bende annem,hadi eve geçelim.ADA'DAN:Bulut nerdeydi acaba yoktu dersi bitti heralde,eve geçti.Eve geldiğimde teyzem evdeydi yanına idip öptüm onu.BEN:Teyze annem şirkette mi hala?TEYZEM:Evet bitanem gelmedi daha.BEN:Tamam ben üstümü değiştiricem.BULUT'TAN:Annemi eve getirdiğimde evi çok beğendi.AKŞAMÜSTÜ:Anne ben bi markete gidip geliyorum.diyip evden çıktım.ADA'DAN:Annem'de eve yeni gelmişti, o sırada telefonu çaldı,arayan Beril teyzeydi.Annemin italyadan arkadaşı şirketleri ortaktı.ANNEM:Alo BERİL TEYZE:İpek nasılsın canım. ANNEM:İyiyim evdeydim hayırdır noldu canım.BERİL TEYZE:Ben türkiyedeyim işlerim vardı sana bi uğrayayım dedim müsaitmisin.ANNEM:AA tabi tabi gel bekliyorum evin adresini veriyim.BERİL TEYZE:Nasıl yani karşıda mı oturuyosun sen bekle geliyorum.diyip telefonu kapattı.BULUT HOCA:Bu adanın şarj aleti herhalde gidip vereyim.adaların evine geldiğimde zile bastım kapıyı açan adaydı.BULUT HOCA:Ada bu senin sanırım arabada düşmüş.,bi dakka anne...
İYİ OKUMALAR VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNGİLİZCE ÖĞRETMENİM
Chick-LitÖğrencisine âşık bir öğretmen,öğretmenine âşık bir ufaklık sizce bu aşkın sonu ne olur?