ÖLÜM KOKUSU

61 3 0
                                    

Bu bölümde Efe ve Ece de gelişmeler var :)

Bölüm Şarkısı; Aydilge- Gel Sarıl Bana

İyi okumlar...

***

Babamla dedemin konuşmasından artık sıkıldığımı fark ettim.

"dedecim babacım ben müsadenizle odama çıkabilir miyim?"

"tabi kızım" dedemin onayıyla gülümseyip salondan çıktım. Hızla merdivenlerden çıkıp odama girdim. Doruk'a o kadar yalvarmama rağmen hala yarın nereye gideceğimizi söylememişti. Ve ben artık meraktan çatlayacaktım. Efe'yi de sorduya çektim ama söylemedi oysa Efe'nin boşboğaz olduğunu düşünmüştüm.

Sıkıntıyla nefes alıp telefonumu çalışma masamın üstünden aldıktan sonra yatağıma uzandım. Gözlerimi her kapattığımda Doruk'la sarılmamız aklıma geliyo ve mal mal sırıtıyorum. İki gündür birlikte uyumuyoruz ve ben onun kokusuyla uyumaya alıştım. Yastığıma kokusu sinmiş yaa. Yastığımı kendime çekip sarıldım. Yastıktaki Doruk'un kokusunu içime çekip telefondan Doruk'a mesaj attım.

Gönderilen; Orangutan

Pencereyi açık bırakıyorum.

Yaptığım şey doğru mu bilmiyorum ama ben bu hissi ilk defa yaşıyorum. İlk defa aşkın kucağına düştüm ve ilk defa sevdiğim adama bu kadar yakınken ona tutunmak istiyorum beni sevsin istiyorum. Ya sevmezse? Ben umudumla birlikte yıkılırsam? Gözlerim dolunca telefondan Ece'nin numarasını çevirip aradım.

"hıı?" Ece'nin uykulu sesini duyunca dudağımı ısırdım. Kızı uykusundan uyandırdım ya.

"E-ece?" ağladığım için kekelememe neden olamadığım için kendime kızdım. Telaşlanacaktı gece gece.

"ne oldu kızım? İyi misi? Doruk bişey mi yaptı?"

"Ece ben onu çok seviyorum" dediğimde güldüğünü duydum.

"benim kardeşim aşık mı olmuş?" söylediği şeyle kendime engel olamayıp güldüm. Niye ağlıyorum ki? Niye korkuyorum? Aşık oldum tamam mı ben ona aşık oldum. Rahat rahat söylemek yerine niye içimde tutuyorum ki? İsterse sevmesin ben görevimi yapıp onu sevdim ona bi sebep verdim. Ama o bunu biliyomu bilmiyorum tabi.

"evet oldum. Mal gibi aşık oldum orangutana"

"şeyy Nisa?"

"efendim?" ne diyecek acaba? Ne olduki şimdi birden bire?

"galiba Efe'den hoşlanıyorum" Ece'nin söylediği şeyle gözlerim irileşti. Elimi ağzıma kağatıp çığlık attım. Babamın ve dedemin çığlığımı duyup odamı baslamarını istediğim söylememez.

"sakın Efe'ye bir şey söyliyim deme" söylediği şeye güldüm. Salak bu kız ya.

"o da senden hoşlanıyo kızım" dedim safoza.


"yarın bana bir şey söyleyeceğini önemli bir şey olduğunu söyledi. Sence bununla ilgili mi?" sorduğu soruya görmeyeceğini bilsemde kafamı sallayıp "evet kesinlikle" diye cevap verdim.


"of nasıl uyuyucam ben ya?" aynı durumdayız şu an ikimizin kalbide yarın için atıyo. İkimizinki de sevdiğimiz adam için atıyo.


"yarın Doruk'da beni bir yere götürecekmiş" söylediğim şeyle yalan olduğunu anlayabildiğim şekilde öksürdü. Anlayabiliyorum çünkü Ece öksürdüğünde içinde borozan varmış gibi öksürüyo. Bir şey mi biliyo acaba? Biliyo da bana söylemiyosa varya fena yaparım.


DELİBALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin