PART 2

77 8 3
                                    

"Min Yoongi?" Sora tertanya-tanya siapakah lelaki yang bernama Min Yoongi itu.

"Ahh~ tk penting pon" Sora dengan selamba mengambil tempat untuk dia duduk (btol ke idok?).

Jam sudah menunjukkan bahawa sekarang tepat pukul 12:00. Masa untuk mereka rehat!

Sedang asyik Sora makan baozi. Tiba² dia ternampak seorang lelaki sedang bermesra dengan 5 orang perempuan.

"Playboy" dengan selamba sahaja Sora melanggar lelaki itu dan mengatakan bahawa lelaki itu adalah playboy.

"Whut?" Tanya lelaki itu.

"Wae?" Tanya Sora.

"Kau la kenapa? Aku tak carik pasal so... jangan nak gedik" kata lelaki itu.

"Mana ada gedik! Kau ni memang carik pasal" jerit Sora sambil menghempas buku yang dipegangnya tadi.

"Memang tak takut mati?" Perli lelaki itu.

Ketika Sora datang mendekati lelaki itu. Dia ternampak 'nametag' lelaki itu.

"Min Yoongi" desis hati Sora sambil tersenyum sinis.

"Yah!Min Yoo.." belum sempat untuk Sora berkata-kata. Seorang perempuan lantang bersuara.

"Baby~ you dan janji dengan I kan? Tapi you pergi lepak sini dengan Park Sora ni n playgirl²knape ?" Rungut perempuan itu.

"Mana ade kiteorang lepak! Kite orang cume.." belum sempat lagi Sora menghabiskan kata-katanya, mulutnya sudah ditutup oleh Min Yoongi a.k.a suga.

"Baby~ I jumpe dia sebab nak order cake." Jawab Suga sambil tersengih-sengih.

***

Siapakah perempuan itu? Apa yang dia mahu daripada Suga? Tunggu next part yooo!! ♡

Annyeong! Saya tak buat panjang² sangat. Hoho sorry ye~ vote noh.. papai! Muah lebiu all!

[√] Vote
[√] Comment

My Heart,You HeartWhere stories live. Discover now