4. bölüm

56 8 9
                                    

Multimedya: Jinyoung'un ablası.




Jinyoung

Annem'den vedalaşıp havalimanı'nın yolunu tuttum.
Geç kaldım diye koşarken bir kız'a çarptım. Özür dileyip yoluma devam ettim. Uçağa bindiğimde yerime oturdum yanımda az önce çarptığım kız oturuyordu selam verdim. Kız masumca gülümsedi, çok güzel gülmsüyor'du. Ayrıca çok tatlı. Biraz sohbet ettik. Beyza'nın arkadaşı Amine ile tanıştım. İkisinede kanım kaynadımıştı.
Bu türkler çok can'a yakın insanlar galiba Annem gilin neden Türkiye'ye taşındıklarını anladım. Yemekleri, insanları herşeyi güzel Türkiye'nin. Heralde koreli olmasaydım Türk olmak isterdim o dereci.



Uçaktan indikten sonra ilk işim şirketin yurd'una uğramak oldu. B1A4 üyelerini çok özlemiştim. Birlikte Film izleyip hasret giderdik. Çok eğlenceli vakit geçirmiştik.
"Ben gidiyorum çoçuklar, kendinize iyi bakın!" dedim gülümseyerek. "Dikkatli sür!" dedi Baro.




"Abla ben geldim!", "Hoşgeldin kardeşim, nasıl geçti yolculuğun?"
"Fena değildi uçakta yeni kişilerle tanıştım, sıkıcı geçmedi."
Ablam gülümsedi "buna sevindim canım, ben Yoona'yla yeni komşularımıza hoşgeldine gidiyoruz. Sende gel diyeceğim ama malum uzun yoldan geldin dinlen biraz, sonra gidersin."




Ablam'la Yoona evden çıktılar. Bende acıkdığım için kendime ramen yaptım ve televizyon'un karşısına oturup bir dizi izledim. Dizi'ye kendimi kaptıracak olacaktımki zamanın ne çabuk geçtiğini anlamamışım. Dizi'nin sonu gerçekten çok acıklıydı. Televizyonu kapatıp odama cıktım ve üstümü değiştirip yatağıma uzandım. Çok yorulmuştum,  yatar yatmaz uyudum.





Beyza

Komşularımız gerçekten çok tatlı. Çok sevdim onları, çok iyi anlaşacağımıza eminim. Yoona çok tatlı ve güzel, Taeyeon'da çok sıcakkanlı, güzel ve tatlı. İkiside Kpop sanatcısıymış. Yan villa'da yaşıyorlar ayrıca bir kardeşi varmış o'da bugün Türkiye'den gelmiş. Biraz yorgun olduğu için başka birzaman gelecekmiş. Uzun bir sohbetten sonra bizim yorgun olduğumuzu anlayıp gittiler. Bizde Amine'yle odamıza çekildik. Çok uzun bir gün'dü bugün. Yarın çok işim var daha ağabeyimi bulmam lazım. Annemi aramam lazım merak etmiştir bizi. Telefonumu sehba'dan alıp Annemi aradım.
-Anneciğim biz Amine'yle sağ salim evimize vardık.
- Öylemi yavrum, Amine kızım ne yapıor?
- O odasında muhtemelen uyumuştur şimdi.
- tamam ozaman ben kapatayım sen yorulmuşsundur şimdi güzelce uyu oldumu yavrum. Kapıları ve camları kilitleyin. Maz'Allah hırsız felan girer.
-Anneciğim sen merak etme bizi Korumalar var hiçbirşey olmaz. Hadi öptüm.
- Bende öptüm. Baba'nın selamı var. Hadi İyi geceler kuşum.
- Aleyküm selam. Hadi öpüyorum sizi çok çok.

Annem bana Ağabeyimin bir Kpop idol'ü olduğunu söylemişti yani ilk işim bütün Kpop şirketlerini gezmek olucak.
Koskoca Seoul'de kaçtane şirket vardır acaba.

"Ben buraya Ağabeyimi bulmaya geldim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin