Aşkın sessizliği..

23 3 2
                                    

İlk baharda karanlık ve soğuk odamda odama giren sokak lambalarının ışığıyla elimdeki güzel resminle gözlerine son aşkımla baktım. çünkü bu gün 2 yıl süren ilişkimi bitirecektim, kalbimin atışları çok farklıydı nefes almam vermem aniden dengesizleşti. Gözlerimi ne zaman kapatsam gözlerimin önüne gözlerin geliyordu. bu yüzden gözlerimi kapatıp hiç açmamak istiyordum.Bu gece sadece resmine bakıp ağlamıştım. ve sonunda güneş yavaş yavaş doğmaya başladı.oturduğum yerden ani bir hareketle oradan kalktım o kadar halsizdimki bu durumda bile sadece aklımda sen vardın ama bütün yollar bizi ayırıyordu telefonumu elime aldığımda hiç bir bildirim yoktu işte bu yüzden ayrılmak istiyordum hep mesajı ben atıyordum ama belkide bu son buluşmamız son konuşmamamız olucaktı aradığımda umursamayan bir ses şunları söyledi.

*Alo gene noldu aşkım* dedi

*Bİzim hep buluştuğumuz yere gelebilirmisin canım*dedim

*tamam kaçta*dedi

*14:45* dedim

*tamam* deyip yüzüme kapattı

saat daha 8:21'di iştahım yoktu kahvaltı yapmak istemiyrdum. duşa girmek için banyoya çıktım. kıyafetlerimi hüzünle ve kırgınlıkla birer birer yere fırlatım. erkek olmama rağmen sular tenime deydikçe bağırrak ağlıyordum. duşumu aldıktan sonra çıkıp kurulandım ve kıyafetlerimi bir hınçla giydim saat 10:05 ti dışarıya çıkıp ilk defa el ele tutuştuğumuz sahilin oraya gittim o anlarımız geldi gözümün önüne yüzümdeki ifade korkunçtu yosun yeşili gözlerim kanlanmış bir vaziyette ve bembeyaz yüzüm karma karışık gibiydi kısacası her geçen çift halime bakıp acıyor gibiydiler. 2 veya 3 saat gezmiş olmalıydım saat 12:28 di. biraz acıkmıştım bir kafeye girip bir şeyler atıştırdım oyalanmak çok zor geliyrdu daha 2 saat vardı eve gidip kendimi yatağıma gömdüm uyuyamıcağımı bile bile yattım işte. uyur gibiydim 1 saat hızla geçmişti susamış ve yataktan kalkmıştım gelen bildirimle hemen elime aldım selindi.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sensiz ölümdür aşk...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin