Üniversitede fotoğrafçılık ve kameramanlık bölümü okuduğun için her yere fotoğraf makineni beraberinde götürüyor ve olabilecek bütün iyi kareleri yakalamaya çalışıyordun. Ama sevgilin Taemin yanında olduğunda objektifin sadece onun üzerinde odaklanıyor, başka bir fotoğraf çekemiyordun. Bir gün yine Taemin'le buluştuğunuzda hoşuna giden her hareketini tepkisini kameramanla yakalamaya çalışıyordun ki konuştu.
"Hey, bugün ben kameraman olmak istiyorum" "Hı?" dedin sense biran için anlamayarak. Bunu gören Taemin daha açık bir şekilde tekrar etti. "Sürekli fotoğraf çeken sensin, bugünlük kameranı bana bırak" Daha önce böyle bir şeyi hiç istemediğinden şaşırsanda bir kez daha tekrarlatmadan kamerayı ona uzattın.
Bugünün fotoğrafçısı Lee Taemin'di ve bunu yapmayı istemesine rağmen çektiği fotoğrafların birini bile sana göstermeyi kabul etmedi. Sen de bir süre sonra ısrar etmeyi bıraktın ve sevgilinin özgürce fotoğraf çekmesine izin verdin.
Sonunda birbirinizden ayrılıp eve gittiğinde hızla makineni bilgisayara bağladın. Şarjı bittiğinden yolda bakamamıştın. Sonunda fotoğrafları görebildiğinde Taemin'in neden fotoğrafları sakladığını da anlamış bulunmaktaydın.
Fotoğrafların hepsine baktıktan sonra sevgiline hızlıca bir mesaj attın. "Taemin-ah fotoğrafçılık hayatına eskisi gibi sadece model olarak devam etmenin geleceğin açısından daha iyi olacağını düşünüyorum >.<"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHINee İle Hayal Et
ФанфикSHINee !!! Hayaller !!! Tepkiler !!! Hikayenin kapağı @IzToly adlı twitter kullanıcısı tarafından yapılmıştır ❤