BÖLÜM 1

5 1 1
                                    

Hafif gezerim

Motorumu Decateur Caddesi'nden aşağı doğru sürüp, Fransız Mahallesi'nin derinliklerine daldım. Vampir avında kullanacağım Benelli M4 Süper 90 av tüfeğini sırtıma asmış ve el yapımı küçük gümüş mermilerle doldurmuştum. Deri ceketimin altına gizlediğim kemerimde seçkin gümüş haçlar ve kotumun kalça kıvrımlarında da kazıklar taşıyordum. Motorumun bagajında az sayıdaki eşyam duruyordu -bir gözünde kıyafetlerim, diğerinde de ticari araç gereçler. Kiralık bir vampir katili olduğum için, az eşya ile gezerim.
Bir görüşmeye gideceğimden, vampir avında kullanacağım araç gereçleri göz önünden kaldırmalıydım. Ev sahibim alınabilirdi. Bir sonraki maaş çekimi elinde tutarken, bana uzun ve sivri dişlerini göstermesi pek de hoş olmazdı. Bir kapının girişinde duran yakışıklı adam, motorla yanından geçtiğim sırada, bana bakmak için başını çevirdi. Tıpkı benim gibi o da deri çizme, ceket ve kot pantolon giymişti. Ama onun saçları kısa ve koyu renkti, benimkiler ise örülmediği zaman kalçalarıma kadar uzanıyordu, ayrıca savaşmayı kolaylaştırmak için örgüleri başıma sıkı sıkı tutturuyordum. Adamın yakınlarında bir yerde bir Kawasaki motosiklet kenara dayanmış duruyordu. Meraklı bakışlarından hoşlanmamıştım, ancak yırtıcı iç güdülerimi de rahatsız etmemişti.
Motorumu önce St.Louis'e, oradan da Dauphine'e sürdüm. Akşam evine giden birkaç asabi mağaza çalışanı ile eğlenmeye erken başlamış zevk düşkünlerinin arasından zikzak yaparak geçtim. Sokağın solgun ışığında adresi fark ettim. 1485'ten beri kasırga, sel, kira parası, yerel hukuk kuralları  ve bunların uygulayıcıları yüzünden çalışmalarını farklı yerlerde sürdüren Katie's Ladies, mahalledeki en eski ve en işlek genelevdi.

TENGEZERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin