Aqma - wktu tu aku nk gi jenjalan ngan cousin aku bawak moto . Em biasa lah kan kt kampung gayat sikit nk jenjalan . Wktu tu dalam pukul 8:30 malam tk silap aku . Jalan punya jalan cousin aku yg bawak moto . Aku bonceng je blakang en . Kitorg lalu dekat tmpat yg ada banyak gila buloh kat situ . Aku ni jenia yg jarang tngok buloh . So aku perati jelah buloh tu sume . Last last aku trnmpak macam ade bnda . Dekat tngah batang buloh tu . Bnda tu bulat jeh . Pstu bawah dia aku trnmpak macam bnda mngurai . So aku em wat bodoh je . Dh takut dh ni . Yg cousin aku ni pakai earfon . Memang fokus dia dekat earfon dia jelah . Pstu aku tepuk bahu dia suh dia bawak laju sikit . Dia ni kuat acah . Aku kata tk lawak babi . Pstu dia terus broom broom . Kau bayangkanlah dia pergi pusing balik kat tempat tu kt buloh tu . Heh aku dh tk tau nk buat apa . Sib baik dia bawak laju . Tine ni mmg nk kena . Balik rumah je aku demam . 2 hari kot . Haha . Thts moment .All - Hahahaha .
Piqa - oke aku tido dulu . Mula meremang nihh .
Syhrh - aku pon . Weh piqa tido lah sebelah aku .
Piqa - penakot .
Syhrh - eleh tadi siape yg kata meremang dulu . Kau kan . Ahhah
Aqma - haa haa . Semasing dh takut . hahahahha . Dh ah lek je . Bnda dh lama kot jadi . Jom sape nk tido sebelah aku . Katil aku ni boleh muat empat ke lima org kalau tido melintang .
Zaf - aku aku
Syu - aku nk jugak
Anis - weh aku ponnn !
Aqma - oke dh stop stop . Kalau macam ni terus mmg patah riuk katil aku ni . Asalkan korang jangan lasak smpai ke perut aku . Saman sengsorang nnti .
Zaf, anis ,syu - yelah yelahh --' kitorg bukan hulk pon
Laily - weh sakit perut . Ergh shiyal doe time time ni dia nk muncul.
All - hahaha .
Syhrh - oke aku tido dulu . Bye
All - sume ikot tido *
Laily - oke fine . Aku berak wangi oke .
All - Dh pergi .Semua trdengar bunyi flush . Booshhhh . Laily pon kelua . Then dia trnmpak yg syhrh tk tido lagi
Laily - aduu weh . Sakit perut .
Syhrh - tulah makan bnyak sangat tadi . Sekarang dh merana . Padan muka .
Laily - whtever lah . Boleh aku bukak aircond .?
Syhrh - lagi best doe . Bukak ah . Aqma dh tido kot . Suma dh tido kcuali kita .
Laily - oish laju jeh minah ni . Jom teman aku cari remote nya .
Syhrh - kena teman jugak ke ? Emm . Malas lah .
Laily - tk . Sekarang ni kau nk aircond ke tk nk .
Syhrh - erhhh .
Cari punya cari tetiba Aqma cakap.
Aqma - remote atas rak baju aku tu ha . Lain kali mintk izin tuan dulu . Jngn main redah macam CSI .
Syhrh,Laily - heheh . Sowiy
Tett . Aircond pon di on kan . Dorang brdua ni pergi bukak suhu smpai ke 21° . Bangang 😂
Aqma - ape ke gila korang ni bukak sejuk macam ni . Kau nk kitorang jadi Elsa ?
Syhrh - Laily yg bukak weh .
Laily - aku yg tekan tapi kau yg suruh kan cilanets .
Aqma - dua dua sama 2×5 .
Yalah yalahhh
Tbc ...
YOU ARE READING
Persahabatan -officialFriend
Randomhow to make my friend Laughest(?) yah , my works can be my friend dont be sad ever. yahh aku tau , tkde sapa faham, ape yg aku cakap. yahh broken english. Oke jemput masuk dn baca. oh ya oh ya, jngn lupa tekan VOTE kalau korang tekan button tu koran...