11.Ce nasol.

171 19 3
                                    


=Kail=

Am comandat paharul cu Whiskey si m-am indreptat catre bar , ca sa iau niste gheata . O fata , care arata precum Britney mergea cu spatele . Am vrut sa vad cine e asa ca am prins-o de mana .

Nu cred ca putea fi Britney , nu ar fi venit in asa local nici moarta , si plus avea intalnire cu mine peste 5 minute .

Mi-a zmucit bratul si apoi a alergat catre usa de iesire a clubului . Am strigat dupa ea , dar nimic . Totusi, am incercat . Trebuie sa ma duc acasa si sa ma imbrac , nu mai e mult timp.

Ma urc in masina si calc pedala de acceleratie , ajungand acasa in 2 minute . Ma uit in garderoba si imi iau un costum negru , cu o camasa in carouri . Ca accesoriu imi pun o cravata neagra sa se asorteze cu costumul. 

Ii voi face o surpriza si o voi scoate in oras la cel mai luxos restaurant .

=Britney=

O ,nu ... m-a prins de mana , trebuie sa scap cumva . Imi trag bratul si fug , chiar daca pantofii mei se vor deteriora Deschid usa barului si ma indrept spre casa .Imi masez mana doarece stransoarea lui , mi-a provocat durere . 

Chem un taxi pentru ca masina mea a ramas in parcarea de la bar . Sper ca nu a observat-o.

Ajung acasa si ma imbrac intr-o rochie bej , incaltandu-ma cu o precehe de pantofi cu toc negrii. Imi pun la gat un colier din argint , si imi scot undulatorul din dulap pentru a-mi face buclele mele perfecte .Imi iau o geanta in care imi pun telefonul si machiajele . Nu am avut timp sa ma machez , asa ca o  voi face la el.

Merg pe jos chiar daca intarzii , si ajung la casa care e de fapt vila .E asa de mare .

Ma indrept catre ura si sun la sonerie, dupa care il vad ca imi deschide usa .

-Buna

-Buna ...

-Ia loc pe canapea . Iti aduc imediat ceva de baut .

Ceva de baut, nu stiu cum sa ii zic ca imi plac doar unele bauturi . Totusi imi e rusine.

-Ahm... imi arati te rog unde este baia ?

-Urci pe scari si imediat usa din dreapta .

-Multumesc

Urmez indicatiile lui intrand in baie . E cat camera mea , baia . Ma indrept catre oglinda facandu-mi machiajul.

=Kail=

Aduc bauturile si o astept jos . Coboara  si ii indrept paharul cu vin rosu catre ea . Sa dus la baie ca sa se machieze , am observat .

- Sper sa iti placa .

-Da , multumesc .

-In seara asta mergem la restaurant .

-La restaurant... nu vin .

-De ce ?

-Nu vreau ..

Presupun ca stia ca si Luke e acolo. Nu am idee cine i-a zis  . Dar o sa o iau cu forta .

-O sa mergem .

O iau de mana si o ridic de pe canapea . Se opune ... desigur . O strang de mana , facand-o sa se ridice . 

-Nu vin Kail , ti-am spus.

O iau in brate si o duc spre masina . O pun pe scaunul din dreapta si inchid masina ca sa nu poata sa iasa .

-Asa .. acum sa mergem .

=Britney=

M-am zbatut cand m-a luat in brate  dar nu cred ca a simtit nimic . Doamne , cat l-am injurat in momentul ala . Cand zic ca nu vreau sa merg undeva , nu merg . Nu are cine sa ma oblige .

A inchuiat masina , de parca sunt prizoniera lui . 

Calca pedala ajungand la  150 km . Nu ma sperii deoarece am incredere in el . Ajunem in 10 minute si imi deschide usa sa ma dau jos din masina .

Intram in local si incremensez vazand-o pe Bella cu Luke in fata noastra .

-Bella.. de ce nu mi-ai zis .

Dau sa plec , dar ma prinde  de mana . Gura lui se apropie de urechea mea si imi sopteste sa nu fac la fel ca acasa . Ma trage de mana si alege o masa potrivita unde sa stam.

Se uita in meniu ,comandandu-si ceva .

-Poftim, ia si uita-te .

-Nu vreau , nu mi-e foamne . Chiar daca nu mancasem nimic acasa , nu voiam sa arat asta , nu am vrut sa vin aici ...

-O sa iti comand eu .

Off... parca nu se mai termina .

Vazand ca nu schitez nici un gest , imi zice sa merg afara cu el .

-De ce faci asa ?

-Cum ?

-Nu vrei nimic de la mine , te comporti de parca ti-am facut ceva .

-M-ai adus aici , mai ales unde e si Bella

-Ti-e rusine cu mine ?

Ezit un moment , apoi ii raspund.

-Nu .

-Atunci incearca sa nu te mai comporti asa , altfel devin rau .

Rau ? El chiar crede ca ma poate impresiona cu asta ?

..........................................................................................................................................................................


Asta e si capitolul 11. Sper ca v-a placut . A fost mai lung decat anteriorul si m-am gandit sa postez o data la o saptamana.

La cat mai mule voturi si comentarii ^^

Mesajele lui -KUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum