Totul s-a dovedit o minciuna....

160 12 3
                                    

                       Heiiiii ! Play la muzica si apoi spor la citit. Sper sa va placa . :*   

        Cand m-am trezit era dimineata . Eu ma aflam intr-o camera su 2 gemulete la care erau atasate gratii. Eram pe un scaun insa legata cu lanturi care ma strageau ingrozitor de rau . Razele soarelui reuseau sa-mi gadile fata astfel facandu-ma sa zambesc dar , pe neasteptate s-a facut intuneric . Peste cateva minute am inceput sa fiu batuta . Am primit pumni , picioare in burta , am fost zgariata pe maini si pe picioare   iar tortura a durat destul de mult pentru ca nici eu nu stiu de cate ori am lesinat . 

         In casa baietiilor : 

- Bai , este deja 11 . Ce-o fi cu Violeta ?

- Poate este obosita . i-a raspuns Louis lui Niall. 

-  Eu ma duc sa verific . a spus Zayn cu felia de paine cu Nutella in mana . 

- Dute , dar puteai sa lasi aici felia aia din mana ta . 

- Cu siguranta Harry . Ca sa nu o mai gasesc dupa aceea. 

- Aici ai dreptate . l-a aprobat Niall. 

- Aaaaa, baietii ! a tipat Zayn de la usa mea .

- Cei ?

- Vio nu este in camera  . le-a spus Zayn surprins .

- Ce ? Poate este la baie . Uita-te peste tot ! a sarit ca ars Liam .  

- Liam , cei cu tine ?  Esti asa ..... ingrijorat . 

- Asa-i . Chiar esti mai ingrijorat ca noi . l-a urmat Louis pe Harry. 

-  Sunt ! Ati uitat c-o plac ? a tipat Liam la ei in timp ce ma cauta pe la parter . 

- Nu , n-am uitat . a spus Niall suparat . 

-  Harry , reporterii vor sa vorbeasca cu tine , cred . Dute afara si clarifica spusele de ieri , acum ! a spus Zayn de la fereastra . 

                  Peste doua ore am auzit  o usa . Cu toate ca eram legata , prostul sau proasta nu s-a gandt ca aud conversatia lor . 

- Totul s-a dovedit a fi o minciuna . Da-i drumul ! Sper ca nu  este grava situatia ei . a spus o fata . 

- Am inteles,sef ! Eu cred ca se simte destul de bine . Nu am exagerat .  a raspuns barbatul .

         Nu a exagerat ? Aloooo, am fost batuta mar si abia daca stiu pe ce planeta sunt . Am vrut sa-i zic asta fetei dar imi era sa nu mai iau o bataie  .

- Mai bine o lasi mai aproape de casa . Sa nu dam de banuit.

- Asa voi face ,sef .

- Am plecat . Ai grija sa nu fi prins dupa ce o lasi . Daca te prind te-am ars ai inteles ?

-  Am inteles . Stati fara grija !

            Momentul elibararii a fost  o gura de rai . Lanturile ma stransesera  ingrozitor de tare . Baietii erau la sectia de politie anuntand disparitia mea . Au trecut cateva minute bune de cand ma aflam intr-o masina care la un moment dat m-a dat jos si mi-a deschis esarfa de la ochii . Nu am reusit sa vad cine era tipul sau tipa deoarece eram mult prea slabita  si  farurile imi reflectau direct in ochii. Cu toate acestea stiam cine a facut-o ."  Totul s-a dovedit a fi o minciuna ? " Cuvintele astea m-au pus pe gand . Ce minciuna ? Dupa cateva secunde mi-a venit in minte ca Harry a fost singurul care a mintit in legatura cu mine . Persoana care nu ar suporta sa fiu cu el este Taylor Swift. 

             Intre timp , ce faceau baietii : 

- O zi buna ! 

- Nialler  este seara . l-a corectat Harry . 

- O seara bun si plina de hoti si infractiuni !

- Mmmdea , o seara buna  ! a spus politistul . 

            Au urcat in masina  si  s-au  indreptat spre casa . Liam era cu capul lipit de geamul masinii si se uita pe poteca imensa . 

- Liam ! Liam ! Liaaammmmm! 

- Ce-i Louis ? 

- Esti cazut pe ganduri ? Esti schimbat . 

- Sunt doar foarte ingrijorat , nimic mai mult .

- Esti extra . a intervenit Niall . 

- Probabil ca simt ceva pentru ea . Ceva puternic . V-am mai spus asta . a spus nervos Liam . 

- Okay  , gata ! Nu vrem cearta .  i-a calmat Zayn . 

- Harry , opreste acum masina ! 

- Liam , mai avem pana acasa . Calmeaza-te ! 

- Opreste ! Am vazut ceva zacand pe jos .

- Eeeeee, sigur ca da . Doar esti Batman . a spus Niall sarcastic . 

           Liam a coborat imediat din masina si-a fugit spre locul unde se vedea ceva alb cu un portocalui fosforescent  . Baietii au coborat si ei si l-au urmat .

- Vio ? 

- Liam ? am spus slabita . 

- Ce-i cu tine in halul asta ? m-a intrebat el in timp ce mi-a pus capul pe bratul lui plin de tatuaje .

- Am fost rapita .

- Esti plina de sange ! Si ce-s cu mainile astea asa de vinete ? Vio , cine ti-a facut asta ? a intrebat el aproape plangand  .

- Heii , linisteste- te !  Nu stiu cine . a spus eu zambindu-i .  

         De ce am mintit ? Nu vreau ca Harry sa nu se mai impace cu Taylor . Plus ca nu ma pun la mintea proastei aleia si nu vreau ca trupa sa se destrame din cauza mea  .  Aleg sa tin acest lucru doar pentru mine . 

- Violeta ?  au spus baietii mirati.

- Vio , te duc la spital . Nu mai stam aici . a spus Liam vrand sa ma ia imbrate. 

- Liam , de ce nu mai raspunde ?  a intrebat Zayn speriat . 

- Nu stiu . a spus el panicat . 

          Imediat erau si paparazzi pe noi facand poze . 

- Ajutati-ma ! a tipat Liam .

                Cam atat astazi . Maine o sa pun noua parte . Cel mai probabil pe la 11 :00 . Va multumesc ca-mi sunteti aproape .. Va iubesc ! :*<3

♠ O iubire adevarata ♠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum