Yeni Evimiz

11 1 0
                                    

Yeni evimiz gerçekten çok hoş. Eve ilk girdiğim anda bu ev tam benlik dedim. Çok heyecanlanmıştım. Bir kadın vardı, yanındada benim yaşlarımda çok güzel bir kız. Bana odamı gösterdiler. Çok hoştu, duvarlarında cupcake desenleri vardı. Dolabım, yatağım, çalışma masam, televizyonum...ve sayamadığım bir çok şey daha.
Hizmetçinin adı Hazal
Kızının adı Beste
Hemen arkadaş olduk. Onlarda yan villa'da oturuyorlarmış. Annesi geçimlerini sağlamak için çalışmak zorundaymış. Babamın hemen yan eve verdiği ilan'a çok sevinmişler. Herşeyi hazırlıyıp kendilerini işe kabûl ettirmişler. Çok saygılı, dürüst, cana yakın, yardım sever insanlar.
Yeni bir arkadaş daha edinmiştim. Çok sevinçliydim. Samsun'u çok sevmeye başladım.
Evimiz çok güzel bir villa 2 katlı ama bir çatı katı var inanamazsınız çok temiz, pırılpırıl ve Yasemin kokuyor.
Bazı fazla eşyaları oraya koyduk. Çıkması zor değil.
Ben annemden hep bir kardeş isterdim, ama şimdi Beste var. Benimle aynı evde, zevklerimiz çok benziyor.
Beste'yi çok seviyoruma, oda beni çok seviyor. Müzik dinliyoruz, dans ediyoruz, ödev yapıyoruz.
Annesin'den izin aldı ve benim okuluma ve benim sınıfıma yazdıracak. Çok sevinçliyiz, aynı sınıfta olacağız, hemde Ercan'da var. Ben çok şanslıyım. Hem en yakın arkadaşlarım, hemde hoşlandığım kişi ile aynı sınıftayım.
Bugün okula gitmiyorum, çünkü evimize eşyalarımızı yerleştiriyoruz.
Beste bana yardım ediyor, Annem'de Beste'yi çok sevdi, Babam'da sevdi.
Ne zaman sıkılsam hemmen beraber buluşuyoruz, bazı gecelerde ben onda yada o bende kalıyor. Gece gece korku filmleri izledik. Beraber dedikodular yaptık. Kulaklıka müzik dinleyerek uyuduk. Beste ve Ben çok iyiyiz. Kardeşiz bile diyebilirim. İyiki onunla tanıştım.

Mutfağımız ve salonumuz çok büyük. Annem 1 odayı kullanmadığımız için raflar yaptırıp isimlerimizi raflara yazdırıp her ismin olduğu bölüme ona ait eşya, kitap vb. Koyuyor.
Ve kutu oyunları vb. şeyler gibi eşyalarda bulunmakta.

Benim odam çok şeker cupcake desenli duvar kağıtları olan, gardrobun üstünde supergirl yazan bir gardrop.
Halımda music adlı bir yazı var, bana özel bir makyaj masası aldı annem. Ojelerim, lipbalmlarım (dudak nemlendiricilerim), tokalarım, aynalarım ve taraklarım var. Yatağımda star yazıyor.

Mutfak zaten sabittir. Geniş bir alan. Mikrodalga, bahraratlıklar, fırın, ocak, masa, ekmek dolabı, buzdolabı, tabak, çatal, kaşık, bıçak dolapları, peçetelikler vs.

Salonumuz'da büyük bir televizyon var. Biz ailecek kedileri çok severiz, bundan dolayı üstünde cins kedi resmi olan bir halımız var.
Yine her evdeki gibi antika eşyalar dolabı :) :), fiskoslar, kocaman bir masa, köşeli koltuklar vb. Var.

Tuvaletimizde klasik anlatmama gerek yok.

Oturma odasın'da 2 koşeli koltuk, 2 tekli masaj yapan koltuk, spor bölümü, televizyon, püsküllü beyaz halı, kitap rafları vb. Var.

Yerlerin altın'da ISITMA SİSTEMİ var.

Eveet bu bölümde böyle oldu. Okuduğunuz için teşekkürler.

MucizelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin