Usla sam u wc i oprala ruke. Zatim sam popravila sminku i vratila se kod Stefana ali bolje da nisam. Neka crnka mu je sjedila u krilu te su se ljubili. Koji je on zenskaros! Koji me je kurac onda i zvao da idem sa njim. Dodje sa mnom, a onda drugoj ide. Nisam im se ni primicala nego sam produzila napolje. Uzela sam telefon da vidim koliko je sati, tacno 00:00. Nadam se da je Viktor budan. Nazvala sam ga jer ne zelim da se vracam sa Stefanom. Sva sreca da je bio budan. Rekao je da dolazi za dvadeset minuta. Sjela sam na klupu i cekala ga.
Nakon pola sata je stigao. Usla sam i zavezala se.
-Gdje ti je prijatelj?
-Zvali se sa nekom plavusom. Nisam trebala ni da idem sa njim.-izula sam stikle i naslonila se na sjediste.
-U redu. Ne nerviraj se zbog kretena.-jedva cekam da legnem i da spavam. Kad se sjetim da jos sutra moram u skolu, dodje mi da se ubijem.
-Viktore, jel moram sutra u skolu?-pitala sam.
-Moras jer si danas markirala! Jesi li bila sa njim?
-Otkud ti to?-sada sam najebala.
-Zvala me tvoja razredna.-ah stara baba.
-Stefan me je vodio na neko mjesto. A i nisam bila samo tri casa. Sta si joj rekao?
-Da ti nije bilo dobro.-stigli smo. Viktor se parkirao i usli smi u nas stan. Istusirala sam se i bacila na krevet. Ubrzo sam zaspala.
Stefan p.o.v.
Ljubio sam se sa nekom curom. Nemam pojma tko je jer sam mrtav pijan. A onda mi je sinulo. Pa Viktoria. Nje nema. Odgurnuo sam plavusu od sebe i krenuo da je trazim. Kada sam ustao zamalo nisam upao ali nekako sam odrzao ravnotezu. Usao sam u wc ali nije je bilo. Malo sam se uspanicio. Uzeo sam telefon i nazvao je ali nije mi se javljala. Boze sta ako joj se nesto desilo?
Ulazim u auto i vozim do njenog stana. Boli me sto je tri poslije ponoci. Vozio sam brzo. Kada sam stigao ispred njene zgrade, trcao sam stepenicama. Jednom mi je spomenula da zivi na cetvrtom spratu. Pokucao sam na vrata ali nista. Nakon pet minuta lupanja otvorio mi je visok momak u boksericama.
-Tko si ti i sta hoces u ovo doba?
-Trebam Viktoriu molim te probudi je.-molio sam ga. Moram popricati sa njim.
-Jesi ti Stefan?-klimnuo sam glavom.-Pozvacu je pa cemo vidjeti ali mislim da ne zeli razgovarati sa tobom .
Otisao je u njenu sobu a ja sam usao unutra. Cekao sam u hodniku a onda se ona u muskoj majici pojavila ispred mene.
.-Sta radis ovdje?-ljuto mi je odgovorila.
-Sta sam uradio?-pitao sam zbunjeno.
-Mozda samo to sto si izasao sa mnom a cim sam otisla u wc, zvalio si se sa nekom plavusom.
-Znas da sam takav a jos sam i pjan bio. Nemoj se ljutiti.
-Kako god. Ovo mi je lekcija da vise ne izlazim sa tobom.-istjerala me je van i zalupila vratima. Izasao sam iz zgrade i uputio se svojoj kuci gdje zivim sa mamom.
Ulazim u tus kabinu da se otrijeznim jer je sutra skola. Mada vjerovatno necu ni otici. Ogrnuo sam peskir oko sebe i izasao u sobu. Uzeo sam ciste bokserice i legao. Prije nego sam zaspao u misli mi je dosla Viktoria. Sada je ljuta al smirice se ona ubrzo. Zaspao sam.
Viktoria p.o.v.
Zvr! Zvr!
Ah prokleti alarm. Mrzim ga. Jedva sam se razbudila te otisla da zavrsim sve potrepstine i onda je na red dosao najtezi dio. Odjeca. Otvorila sam ormar i sjela na krevet. Uzela sam sivu majicu na kojoj jedno rame pada, crne kozne helanke i na glavu sam stavila sivu kapu. Na sve to sam obula crne kanadjanke te uzela crnu koznu jaknu i crni ruksak. Crno siva kombinacija, moja omiljena(slika sa strane).******
Ulazim u ucionicu i sjedam na svoje mjesto. Monike nema u skoli. Javila mi je da je bolesna. Uzela sam slusalice i ukljucila sebi pjesmu od In Vivo-Najljepse se smeju tuzni. Kada sam vidjela da profesor srpskog ulazi, ugasila sam pjesmu i pocela da pratim nastavu.
***************************
Konacno se i zadnji cas zavrsio. Stefana nisam vidjela cijeli dan. Vjerovatno nije ni dosao. Izlazim iz skole i krenem kuci pjesice. Viktor radi a stan nije daleko. Ukljucila sam pjesmu i stavila slusalice. Uz pjesmu sam tiho pjevusila.Poslije duzeg vremena osjetim jak udarac u stomak. Vjerovatno sam se sudarila sa nekim. Podignem pogled i vidim.....
Koga je vidjela? Sta mislite? Ostavite vote i komentar ako vam se svidja.
YOU ARE READING
Love the bad guy✔
RomanceLjubav izmedju loseg decka i dobre cure? Da li je moguca za opstati?