Bir zamanlar küçük bir kız varmış, Bu küçük kız hep kırmızı başlıklı bir pelerin giyermiş. Bu yüzden herkes ona mor başlıklı kız demezmiş kırmızı başlıklı kız dermiş.Birgün küçük kızın annesi :-"Anneannen hasta yaptığım acı sosve zararlı bitkileri ona götürürmüsün ? Kırmızı başlıklı kız:-"Sen kime emir veriyon yarram tabi giderim demiş ve yola çıkmış . Annesi ona tavşan ormanındaki yoldan ayrılmamasını tembih etmiş. Kırmızı başlıklı kız yolda 63 style söyleyerek yürüyormuş. Kendi kendine de o ormana niye tavşan ormanı dediklerini hiç tavşan görmediğini düşünüyormuş. Yolda rengarenk bir sürü kebelek görmüş.-" ciccik öldüriyim amk cocuklarını. " demiş. Kırmızı başlıklı kız kebelekleri öldürürken yoldan uzaklaştığının farkına varmamış. O sırada çalıların arkasında bir ses duymuş. Önüne bir kurt atlamış. Kırmızı başlıklı kız çok korkmuş ve elindeki sepeti yere düşürmüş. Kurt hemen dökülen acı sosları toplayıp kırmızı başlıklı kıza geri vermiş. Kırmızı başlıklı kız kurtun bu hareketinden dolayı çok şaşırmış. Kurt kırmızı başlıklı kıza:- "Al gotüne sokarsın, ve nereye gidiyon at ağızlı " demiş.-"Tama nasıl sokucağımı bi göstersene demiş ve ananeme gidiyom yarram napıcaksın .demiş
Kurt :
-"Ben senden önce gidip bi ananenin amına koyimde gör." demiş. Bu sırada kurt bir avcının silah seslerini duyup ordan kaçmış. Kırmızı başlıklı kız kaybolduğunu anlayıp ağlamaya başlamış. Kıza yaklaşan avcı kırmızı başlıklı kızın sesini duyup yanına gelmiş.
-"Burda tek başına ne yapıyorsun keraneci burası çok tehlikeli bende bir süredir buralarda dolaşan bir kurtun peşindeyim." demiş. Kırmızı başlıklı kız annesinin sözünü dinlemeyip tavşan ormanındaki yoldan ayrıldığına çok pişmanmış ve avcıya kurtla karşılaştığını söyleyememiş.-"Ormanın sonunda oturan hasta anneanneme acı sos götürüyom. Kayboldum."-"Seni anneannene bırakıyım o zaman demiş. Avcı. Bu arada kurt kestirme yoldan anneannenin evine gelip kapıyı çalmış. Anneanne:-"Kim o ?Kurt sesini değiştirip-" aç kapıyı ananın amını sikerim orospu çocuğu."
Anneanne :
-"ney anamımı sikecen. " Kurt açık olan kapıdan içeriye girmiş. Biraz sonra kırmızı başlıklı kız ve avcı anneannenin evine gelmişler. Avcı kırmızı başlıklı kızı anneannesinin evine bırakıp dönmüş. Kız kapıyı çalmış içerden anneannenin sesi gelmiş.-"Kim o ?-"aç kapıyı amınısiktimin moruğu"-"Kapı açık güzel kızım içeri girebilirsin. Kırmızı başlıklı kız içerden gelen sesin anneannesinin sesine hiç benzemediğini ama hasta olduğu için sesinin böyle çıkabileceğini düşünüp kapıdan içeri girmiş. Kurt anneannenin geceliğini giyip başlığını ve gözlüklerini takmış yatakta yatıyormuş. İçerisi karanlık olsun, kırmızı başlıklı kız kendisini tanımasın diye bütün perdeleri kapatmış. Kurt:-" Buralara kadar gelip bana yiyecek getirdiğin için teşekkür ederim. Yaklaşta seni sikeyim." demiş. Kırmızı başlıklı kız sepeti kenara bırakmış ama yatağa fazla yaklaşmamış. Çünkü anneannesi ona farklı fanteziler yapıcağını düşünüyomuş.-"Senin kolların niye bu kadar uzun anneanne" ?-"sanan daha iyi pandik atabilmek için "-"Kulakların neden bu kadar büyük ? Peki "-"üzümünü ye bağını sorma amk cocu-"Gözlerin niye bu kadar kocaman? Peki "-"Allah öyle yaratmış sorgulama-"yarrağın niye bu kadar uzun ve sivri anneanne?Kurt "Seni daha iyi sikebilmek için" demiş ve yataktan fırlayıp kırmızı başlıklı kızın üstüne atlamış. Kırmızı başlıklı kız o anda onun yolda karşılaştığı kurt olduğunu anlayıp bağırmaya başlamış-"İmdaaaat yardım edin beni sikiyolaaaar!!11!11!!. " Avcı kırmızı başlıklı kızın bağırmalarını duyup hemen eve koşmuş ve kapıdan içeri girerek kurtu yakalamış.-"onu ben sikicektim amk kürdu pardon kurdu." Avcı kurtun karnını açmış ve anneanneyi kurtarmış. Kırmızı başlıklı kız avcıya teşekkür etmiş. Avcı :-"Birşey değil ama bir kere vermen lazım" demiş. Anneanne kırmızı başlıklı kızın getirdiği acı sosu içmiş. zehirli bitkileri kaynatıp suyunu içmiş ve olduğu yerde ölmüş. Kırmızı başlıklı kız bundan sonra kimsenin sözüne kanmayacağına dair anneannesine söz vermiş. Eve dönmek için yola çıkmış. Ormanda neşe içinde 63 style söyleyerek yürürken tekrar kurda rastlamış. Avcının ormanı temizleme cezası verdiği kurt kırmızı başlıklı kızı görünce yaptığından çok utanmış. Tavşan ormanı yine eskisi gibi tavşanlarla dolu cıvıl cıvıl bir orman olmuş.