Iubirea depăseşte limitele

12 0 0
                                    

Hei..Eu sunt Alina Eremia..Mulți dintre voi cred că mă cunoaşteți datorită serialului "Pariu cu viața" sau telenovela"O nouă viața",dar să ma prezint. Am 22 de ani,sunt cântăreață,sunt ultimul an la facultatea U.N.A.T.C. la actorie. Am un iubit pe care îl iubesc mai mult ca orice,suntem împreună de 5 ani. Îl cheama Andrei şi are 25 de ani. Şi cam asta sunt eu,dar să nu o mai lungim.
Suntem în 8 august şi este ziua iubitului meu aşa că mă trezesc devrem..îmi fac rutina de dimineață,mă aranjez şi mă îmbrac într-o rochie neagră uşor transparenta şi nişe sandale cu tocul înalt. Mă duc să îl trezesc..Dormea aşa frumos..
-Bună dimineață sărbătoritu meu
-Neața..Mulțumesc pentru mâncare şi cafea,dar trebuie să plec
-Dar...
-Te iubesc vin repede-pupic pe obraz-
Andrei iese trântind uşa,iar eu rămân blocată pentru că niciodată nu face asta..
După câteva ore se întoarce,iar eu stau pe canapea.
-iubirea mea,ce faci?
-bine iubitule,tu?
-bine..iubito eu o să plec din Franța două sâptâmâni..
-De ce?
-Afaceri,puiule..
-Când pleci?
-În câteva minute..
-bine..Te iubesc-îl sărut-
-Şi eu..Acum trebuie să plec..
-Bine,bebe..
Andrei a plecat,iar eu am început să plang..Cum o să stau fară el atata timp? Nu am stat niciodată atât fară el..
AU TRECUT CELE DOUĂ SAPTÂMANI
Însfârşit au trecut săptămânile de calvar în care am stat fară el...Mă îmbrac în rochia lui preferată din toate rochiile mele,mă dau cu un ruj roşu şi cu un tuş negru..a şi să nu uit parfumul..pantofii sunt sitil stileto. Şi sunt gata..mă duc la el în apartament unde îl voi aştepta fără ca el să ştie că eu sunt acolo. Îmi iau cheile de la maşină şi plec spre maşina.
După un sfert de oră ajung acolo..Usă era deschisă..oh nu a ajuns? Deschid uşa şi în hol era o femeie înaltă,tinerică şi avea un păr lung şi brunet
-Bună..
-Bună!Cine eşti?
-âh eu sunt,Alina şi sunt iubita lui Andrei,dar tu?
-Eu sunt Claudia şi sunt...

Cam asta e cu primul capitol. Cine crede5i că este Claudia?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 17, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire FalsăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum