DOĞDUKTAN SONRA YAŞANANLAR

65 6 3
                                    

Günler önce doğan bebeğin hayatı .Bu bebek doğduğu günden belli her şeyi yalnış tepe taklak ,hayal ürünü olarak görüyörmuş. Bunu anne ,babasına anlatmaya çalışmış fakat küçük olduğu için anlatamıyormuymuş . Annesi çocuğunun hareketlerinden endişelenerek ,doktora götürmeye karar vermiş . Doktor bunun normal olmadığı ve dünyada az görülen hastalık olduğunu söylemiş .İlk çocuklarıymış fakat böyle olmasını istemezmiş. Doktora şöyle bir soru sormuşlar ; bu hastalık geçer mi?
- Hayır, bu çok zor ya da hiç geçmeyebilir.
-Üzgünüm bu.... 1 dakika geçebilir .
-Peki Doktor Bey nasıl söyleyin nasılllll.
Annesi ağlıyordu hemde hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Babasını gözleri dolmuştu ağlamamak için kendini zor tutuyordu.
-Bu hastalığın geçebilmesi için bir miktar para lazım
-Ne kadar para lazım... Umarım azdır.
-Bu paranın miktarı sanırım 100.00 .
- Ama bizim o kadar paramız yoktur.
-Eğer bu parayı bulamazsanız ölene kadar böyle kalır.
Annesi ağlıyordu hemde hiç durmadan ağlıyordu.
-Doktor ; elimden gelen bu kadar başka bir şey gelmiyor.
-Annesinin ağladığını görünce Sara 'da ağlamaya başladı.
-Eve döndüklerinde yüzü sapsarı olan annesi bir lokma bile yemiyordu ve parayı nasıl bulacağını düşünüyordu.
Sara büyümüştü artık 5 yaşındaydı ve halen hastalığı sürüyordu. Annesi halen düşünüyordu  , az da olsa biraz birikimleri vardı ama bu para düzelmesi için yeterli değildi.Bu Sara' nın ailesini sarsmıştı.

Hayal dünyası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin