Sınıfa girdiğimizde çağrı sırada müzik dnliyordu. Yanına gidip omzuna dokunduktan sonra "Günaydın dostum" dedim.Aradaki problemi uzatmaya gerek yok Egeyi görüşmeye cağırmış olsada o en yakın arkadaşımdı ve bu konuyu uzatıp onu suçlamaya gerek yoktu.
'Günaydın' dedi nasıl barıştığımıza anlam veremeden. Asena gelmisti ve mutlulugumu kimse bozamazdı.
Tanıştırayım asena benim izmirden en yakın arkadaşım beni ziyarete geldi birkaç gün bizimle olacak.
Çağrıda istanbuldan en iyi. dostum asena dedim asenaya dönerek.
'Memnun oldum' dedi çağrı ölümcül gülümsemesiyle asenaya.
"Bende memnun oldum" dedi asena.
Öğretmen girdiğinde asenanın iziinli oldugunu söyleyip sırama oturdum.Derse katıldım sabah sabah benden beklenmeyen birşeydi bu.Her neyse katılmıştım işte.
Zil çaldığında ders notlarımı sıranın altına koyup teneffüse çıktık beraber.Çağrı esprilerle asenayı güldürürken bende etrafta egeyi arıyordum.Bugün okula gelmemiş miydi?Kimseye de soramazdım ilgilendiğimi düşünmesinler.İlgileniyordum ama.Gerçekten.
Bahçedeki banklardan birine oturup muhabbete devam ettik.Çağrı bana bakıp pazar günü için özür dilerim yağmur. dedi ciddileşerek.
'Önemi yok uzatmayalım canım' dedim barışçıl benliğimle.Bazen kendime inanamıyordum cidden.
Selin mi oturdu karşımızdaki banka? Ahh tanrım! Bu kızı geberticem şimdi.Pis yüzsüz.
Yerimden kalkarken çağrı aklımı okumuş gibi kolumdan tutup beni engellemeye çalıştı.
"Sadece konuşucam" dedim ve yürümeye başladım.
Benim geldiğimi gören selin hemen ayağa kalkıp elini beline koydu.Kendini beğenmiş salak.
"Otur bakalım yerine ne oluyoruz?" dedim tek kaşımı kaldırarak.
'Sana ne oluyor?' dedi gıcık tavrıyla.
"Bana bişey olmuyor selin ama seni bir kez daha uyarmam egeyle beni rahat bırak bizi o küçük beyninle birbirimize mi düşüreceksin" dedim sertçe.
'Düşmediniz mi birbirinize bak konuşmuyorsunuz ege okula gelmemiş bile' dedi yine bayan gıcık.
"Seni ilgilendirmez eğer bida etrafımızda dolanırsan seni bu okulu bırak istambulda yaşadığına pişman ederim" dedim göz kırparak.
"Şimdi yerine otur ve akıllı kız ol" dedim gözlerimle bankı işaret ederek.
Zil çalmıştı ve çağrılar bahçenin ortasında beni bekliyordu.Yanlarına gidip gülümseyerek hadi yavrular girelim dedim elimi asenanın boynuna sararak.Herkes bize bakıyordu.Okulun en çok konuşulan kişileri olduk.Cidden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Aşk Koydum
ChickLitYeni hayatına alışmaya çalışırken hayatının aşkıyla karşılaşan yağmurun hikayesi..