Selam çingular~^^ umarım beğenirsiniz..keyifli okumalar😊
3.Kişi ağzından:
Jimin, sabah kalktı. Nerede olduğunu kestiremedi. Kendi evi değildi.. Gözlerini ovuşturdu ve ardından kafasını geriye atarak gerindi. Fakat kafasını geriye atınca kafasını duvara vurdu. Ve dün geceki olaylar aklında canlanmaya başladı.. "Ah hayır" diye geçirdi içinden. Zorlanarak ayağa kalktı ve "ChoHee" diye seslendi. Fakat cevap veren olmadı. Sesi boş odada çarpıp kulaklarına geri döndüğünde onu aramaya karar verdi. Sırayla bütün odalara bakmaya başladı. 1.Kapı:Yoktu.
2.Kapı:Burda da yoktu..
3.Kapı:Tuvalet..
Tam umudunu yitirecekken koridorun sonundaki kapısı açılmamış kapıyı gördü. Belki burada olabilirdi? Yavaşça kapıyı açtı ve ilk önce kafasını uzatarak içeri baktı. İşte..orada.. Toz pembe çarşafı olan minik yatakta adeta melek gibi yatıyordu. Onu uyandırmamaya çalışarak parmak uçlarıyla yattığı yatağa gelip yavaşça oturdu. Önüne gelen saçlarını geri atıp baş parmağıyla yanağını okşadı. Tam dudaklarını onunkilerle birleştirecekti ki kız, sıcak nefesiyle "Öpme" dedi.Jimin'in ağzından:
NE! Uyumuyor muydu yani? Irkilerek geri çekildim. Ayağa kalkıp aşağı indi. Bende onu takip ettim.. 3lü koltuğa oturup bağdaş kurdu. Bende karşısına oturup beklemeye başladım.
"Anlat" dedi."Jungkook'un doğum gününü kutlamaya gitmiştik. Eve dönerken bara gitmek istedi. Reşit olduğu için hyunglar izin verdi ve biz de gittik. Biraz fazla içmiş olmalıyım ki sarhoş olmuşum. Ya sen? Senin ne işin vardı barda?"
"Haneul'un ablası Eunji unni tekrar Kore'ye dönmüş. Ablası Amerika'da okuyordu da.. Her neyse biz de ona kutlama yapacaktık. Haneul,MiCha ve HyunJae erken gittiler çünkü Eunji unni'yi havaalanında karşılayacaklardı. Ben de pasta alıp Eunji Unni'nin evine gidiyordum ki sizi gördüm. Tam size seslenecektim ki o bara girdiniz. Bende takip ettim"
"Bana kızdın mı?" Diye sordum.
"Ah..şey hayır. Aslında evet. Yani biraz..arkadaşlarınla içmen normal ama sınırı aşmamalısın. Ve s*rtüklere dikkat etmelisin"
"Oh. Cidden mi? Yani kızmadın mı!?"
"Kızmadım" dedi sakince.
"Ama Jungkook'un doğum günü olmasa kızabilirdim.""Yani kızmadın!?"
"Kızmadım"
Lunaparka gideceğini öğrenmiş çocuklar gibi sevindim. Ayağa fırladım ve beline sarıldım. "Anlayışın için teşekkür ederim,seni çok seviyorum"
"Bende seni çok seviyorum" dedi ve başımı dizlerine yatırıp saçlarımı okşamaya başladı. Bu romantik anı karnımın gurultusu bozdu. Sessizliğin içinde bir an "Grullll" diye bir ses geldi.
ChoHee,ne olduğunu anladığında Gülmeye başladı. Tabii ben de.
"Birilerinin karnı acıkmış galiba?" Dedi.
"Ah evet acıktım. Hadi bir şeyler hazırlayalım" dedim.
Birlikte mutfağa girdik.
"Ne yemek istersin?" Diye sordu
"Farketmez"
"Tamam o zman sen salatalık ve domatesleri doğra ben tostları hazırlayayım"
"Tamam" diyerek önüme koyduğu ıslak domatesleri kesmeye başladım. Fakat bu sırada domateslerden biri ıslak olduğu için elimden kaydı ve domates yerine parmağımı kestim.
"AHH!!"
"JİMİN! Noluyor!? Iyi misin" hemen yanıma geldi ve kanayan elime baktı.
"Ah olamaz! Dur bekle geliyorum" dedi ve mutfaktan koşarak çıktı. Bende kesilen parmağımdaki kan domatesin kırmızısıyla karışınca yüzümü daha çok buruşturdum ve elimi tişörtüme sildim.
O sırada ChoHee koşarak yanıma geldi. Diğer elimden tutarak beni koltuğa oturttu ve diz çökerek önce yaramı temizledi,sonra yara bandını yapıştırdı.
Ayağa kalktı ve "Daha iyi misin?" Diye sordu. "Sayende" dedim ve gülümsedim. "Hadi o zaman yemeğimizi yiyelim" dedi.
**********
Yemeğimiz bitince etrafı toparladık ve birlikte film izlemeye karar verdik. Ben filmi seçmiş, ChoHee de mısırları getirmiş, koltuktaki yerlerimizi almış filmi başlatacaktık. Fakat bu keyfimiz, gelen kapı sesiyle yarıda kesildi..
Merhaba çingular! Şu sıralar sık bölüm atamıyorum farkındayım. Gerçekten özür dilerim ama bölüm yazasım gelmiyor.. Her neyse umarım beğenmişsinizdir. Aslında yb için sınır koyacaktım ama vazgeçtim. Ama koyacağım nsnsjs (sınır:+20 vote ve +15 yorum )eğer aklıma fikir gelirse sınırdan önce atarım merak etmeyin.. Her neyse sizi seviyorum öpüldünüz😘♥️
(Yazım yanlışlarım olabilir kusura bakmayın kontrol edemedim >.<)