Dzisiejszy rozdział jest przeznaczony dla osób, które chcą się dowiedzieć troszeczkę o modzie azjatyckiej. Jak wiecie, miałam przyjemność bycia w Azji, dokładniej w Korei Południowej w lipcu i sierpniu. Dlatego podpatrzyłam trochę makijaż i ubiór Koreańskich kobiet i nastolatek, w tym ulzzangów.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Zacznijmy od wyobrażenia sobie tej sytuacji:
Lecisz do Korei, w walizce masz tylko ubrania typowo 'amerykańskie', w stylu dziewczyn z USA.
Sznurowane na dekolcie bluzki, obcisłe jeansy, kilka workowatych bluz, dwie pary adidas'ów i jedne buty na platformie.45-godzinny lot się kończy, a ty możesz w końcu wyjść z tej okropnej maszyny zwanej samolotem i postawić pierwszy krok w swoim ukochanym kraju.
Pierwszy dzień. Zakładasz rzeczy takie jak czarna bluzka ze sznurowanym dekoltem, jeansy z wysokim stanem i białe buty. Dopiero pod koniec dnia zauważasz, że ludzie jakoś dziwnie ci się przyglądają. No dobra, jesteś z innego kraju, ale to nie jest jakiś super powód do takiego zachowania. Potem patrzysz na makijaż, ubiór Koreanek i przypominasz sobie jak ty teraz wyglądasz.
Od tamtej pory postanawiasz sobie, że ty też będziesz ubierała się w takim stylu, który ci się nieziemsko podoba.✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Ulzzangi sięgają po ubrania dziewczęce, urocze ale i również po ubrania z klasą. Koreanki, jaki i również Koreańczycy nie łączą wielu różnych wzorów, stawiają na prostotę. Ulzzang nie odkrywa za dużo ciała. Rzadko kiedy nosi koszulki z dużymi dekoltami, ale często widziane są u niego spódnice oraz sukienki przed kolano. Aktualnie modne są wystające skarpetki.
CZYTASZ
Ulzzang - Co Zrobić, Żeby Nim Być?
Non-FictionInteresujesz się koreańską modą? Chciałabyś być tak jak wszystkie ulzzangi? #31 w 'Literatura Faktu' (26.05.2017)