》1《

368 24 0
                                    

Aznap,azon a borzalmasnap minden megváltozott, egy olyan embert vesztettünk el, aki egy fájdalmas sebet hagyott a szívemen.
- Ma ugye már haza jön,apu? Hisz már este van... - nézett rám Hope nagy szemekkel, az 5 éves húgom, majd felkaptam és magamhoz öleltem hisz hogy mondhatnám meg neki hogy, jaaaj, apa tegnap meghalt, vajon hogy fogná fel?!
- Ma még nem - öleltem magamhoz szorosan és megpusziltam.
A mai nap nem vittem Hopet és Jacket ovódába, inkább legyünk együtt itthon, valahogy nyugalomba...
Leültem a kanapéra és bekapcsoltam nekik a tv-t, majd egyszer csak elsírtam magam, hogy történhetet meg ez?! Miért?!
- Mi a baj Sophie? - ijedten néztek rám, és megöleltek.
- S..semmi... - de nem bírtam abba hagyni.
Egyszerűen nagyon rosszkedvem lett, aggódtam is a kisebbekért és ez az egész olyan fájdalmas. Jack hozott egy takarót és betakart, majd rámdöltek. Ezt az egészet hogy tudnám nekik elmondani? Hisz még nagyon kicsik...
- Gyertek.. menjünk aludni... - ellenkezni szoktak ilyenkor hogy, még korán van, de most kivételesen, felmentek az emeletre, én betakartam őket és egy szó nélkül elaludtak.
Jack és Hope ikrek, gyakran szoktak veszekedni és nagyon hasonlítanak egymásra. Az anyánk 4 éve lelépett egy másik fickóval és megcsalta apát, azóta nem is hallottunk róla. Apával éltünk aki sokat dolgozott de mindig mosolygot és segített nekünk anya helyett anya volt...
Minden nyomorúság felgyűlemlett bennem, szinte már remegtem a dühtől és a fájdalomtól, miért?! Miért teszi velünk ezt a sors?! Két 5éves gyerek úgy nőljön fel hogy nincsenek szüleik?!

Reggel felkeltem, szóval elaludtam... Felálltam, megdörzsöltem a szemem és egy fiú állt előttem, ijedten a kanapéra huppantam.
- Ki vagy és mit keresel a házamba?! -kitudja mióta van itt, de ki a franc ez?! Majd eszembe jutottak Hopék felrohantam az emeletre, be a szobályukba, de nem voltak az ágyukba. Remegve mentem le a lépcsőn - Hol vannak?! - majd egyszer csak leestem, és váratlanul karjaima estem.
- Nyugi,nyugi... - majd felakart emelni, de én csak tiltakozni tudtam, hát persze hogy nem egyezek bele abba hogy egy vadidegen, hirtelen egyszercsak felemeljen.
- Hol vannak? -öklömet lendítettem felé, s egy elégnagyot bevertem neki, aztán öklöm egyből fájni kezdett olyan nagyot ütöttem be neki. Erre csak nevetni kezdett. - Mivan, kérsz mégegyet?!
-Szeretem ha egy macska tűzes - majd kacsintott felém, erre én mégegyszer megütöttem, felemelt és kiindukt velem a házból, rúgdostam és csapkodtam de, nem tett le.
Bedobott egy kocsiba ahol ott voltak már Hopék, kicsit megnyugodtam de továbbra se tudtam hogy ki az a srác. Ő is beszált a kormány mögé.
- Ki a szar vagy?!
- Meglehetne ezt normálisan is kérdezni...
- Most mit vársz azután hogy a házamba voltál és azt hittem hogy elraboltad a testvéreim?! - megint nevetni kezdett. Nem foglalkoztam vele csak kinéztem az ablakon, továbbra is hevesen vert a szívem és remegtem.
- Andy vagyok...
- És minek kell veled tartanunk?!
- Mert az apátok rámbízott...
- Hazudsz!
- Oh, igazán?! De ezt szerintem nem most kéne megbeszélnünk - nézett hátra a kicsikre.
- Igaz...
Egy jó pár óra utazás, közbe ráse néztem, nem is szóltam hozzá se semmi, csak néztem ki az ablakon, végre oda értünk. Egy nap ház előtt voltunk.
- Itt laksz?
- Igen.
- Nem hiszem el. - vállatvont majd a kocsi csomagtartójához ment. - csak pár ruhát tudtam elhozni a többi cucc meg majd később fog érkezni.
- Azt se tudjuk ki vagy, és lakjunk veled?!
- Én tudom kik vagytok az elég.. És ismertem az apátokat.
- Jó de én még bese pakoltam szóval én nem fogok itt lakni.
- Én bepakoltam neked és elég cuki kisfehérneműjeid vannak - kacsint rám.
- Én nem fogok egy pedofillal lakni egy házba. - lekanyaríntotta száját.
- Nem is vagyok pedofil.
Kiszált Jack a kocsiból és Andyhez ment.
- Sophie én tudom ki, ne félj nem lesz baj. - mosolygott, Andy felkapta.
- Pontosan ahogy a kiskrapek mondja.
- Úristen...
Andy előreindult és mi mentünk utána, akkor sem bízom benne, olyan furcsa egy alak. Én biztos nem fogok vele egyházba aludni. Nem szimpatikus! Apa is nagyon jó fickóhoz bizott minket. De hogy jött pont ő a képbe?!

My Evil Hero-[Andy Biersack FANFICTION] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang