Testul Infernului- Calea demonului

195 3 3
                                    

Anisia Velmore are o viaţă perfectă . Are mulţi prieteni ce o susţin ,are o maşină sport impecabilă , şi are un iubit capitan al echipei de football al liceului . Părinţii ei sunt mândrii de ea ,premiul de la olimpiadă de mate o dovedeşte . Face parte dintr-un cenaclu de poezie , şi este foarte iubită .

Asta într-un univers paralel . N-are nici un prieten ,este o singuratică ciudată . Maşina ei sport este o bicicletă tip rablă luată dintr-un talcioc . Iubitul ei este prinţul fermecat însuşi ..Ţinut captiv încă în romanele ei proaste de dragoste . Reţeta ei culinară a şcolii conţine inclusiv "Varză la mate ,engleză,geometrie,chimie,fizică şi altele " . Abia de poate scoate un cuvânt coerent pe gură , de-asta preferă să-şi ţină gura închisă mereu  . Unii ar crede că e surdo-mută ,ce bine ar fi fost  să fie ! 

Numele ei este prea sofisticat şi cere să fie schimbat cu cel al reginei Elisabeta. Eli Toanta sună mai bine decât Anisia Toanta . 

Mama ei se droghează mereu şi o bate de fiecare dată . Tatăl ei a plecat din cauza asta , iar Anisia nu-l condamnă pe bietul om că nu a luat-o. Fiecare zi e o risipă de timp .Anisia urăşte timpul . La fel şi el . .A început să împrumute fără returnare pliculeţe şi seringile din sertarul  mamei ei .Nu mai are nici o şansă la o viaţă normală după ce mai avea puţin şi ar fi  fost violată când venea în drum spre casă . A comis o crimă în pură apărare . Nimeni nu o crede , datorită mărturisirilor celor din jur care spun clar că nu a fost aşa . 

Abia aşteaptă să fie închisă în centrul de reeducare . Mai sunt doar puţini paşi până ce ea îşi va vinde sufletul diavolului . Dar va fi oprită de cineva ,sau de ceva..  Viaţa ei devine un test mult mai greu de trecut de data asta .

Ea va urma : Calea demonului pentru a supravieţui . 

Testul Infernului- Calea demonuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum