Markodban - 17.

2.1K 165 18
                                    

KURO SZEMSZÖGE

Untottan sétáltam az utcákon, gondolataimba fulladva. Mindenféle hülyeség eszembe jutott.

De a legjobban mégis a Shinnel történt dolgok aggasztottak.

Mi a frász van vele?!

Miért nem tudja felfogni, hogy vége?!

Észre sem vettem, de egyre erőteljesebben rappoltam a járdán.

Le kéne nyugodnom.

Sóhajtva húztam elő a telefonomat a zsebemből.

17:45

1%

Az akkumlátor kikapcsol.

Beeepppp...

Nab@zdmeg..

Legszívesebben földhöz vágtam volna ezt az ördögi készüléket... de kapott ez már eleget.

Fütyörészve jártam az utcákat, a már sötét égen megjelenő pici csillagokat páztázva.

Unalmas.

Beléptem egy random 24 órát nyitvatartó üzletbe, ahol jól bevásároltam...

Vettem szőlőcukrot és egy üveg kólát.

Végülis...trollkodni is lehetne vele...

A gondolat gyorsan kiszállt a fejemből, mert nagyon megszomjaztam. A szőlőcurkos zacsit zsebre vágtam, a kólás üveg pedig sziszegve engedelmeskedett kezem akaratának anélkül, hogy kifröccsent folna.

Profizmus.

Nagyokat nyeltem a kólásüveg jéghideg tartalmából. Ha ettől a hideg cucctól nem maradok ébren...

A kólámat lóbálva sétáltam, még mindig, semmi kedvem nem volt haza menni.

Mi legyen?

Hirtelen ötlettől vezérelve, utamat Ken házához irányítottam. Talán örülni fog nekem.. Addig sem unatkozom.

Nagy, fürge léltekkel undultam meg. 10 perc múlva már az ajtóban toporogtam, a csengőn könyökölve.

Csak nem jön ki...

Nincs otthon?

Benéztem az ablakon, bent minden sötét volt.

Alszik? Ilyenkor? Áááh...

Elővettem a telefonomat, hogy felhívjam Kent, vagy az (általam is..) szeretett bátyját...... de ezzel a lendülettel visszakerült a zsebem legmélyére.

Kurvaélet.

Vissza barangoltam oda ahonnét elindultam, és kerestem egy telefonfülkét.

Először Kent hívtam.

Kinyomott. Azonnal.

Ehhhhhhh? Mivan??! Ezt hogy gondolta?!

Újra tárcsáztam.

Megint kinyomta. Na jó, kezd betelni a pohár.

Kétségbeesésembe már boxoló cimborámat hívtam fel. Amint felvette, rögtön beleüvöltöttem.

-Nálad van Ken?!

-Neked is szia, Kuro.-szólt bele a kagylóba untott hangon Ken bátyja.

-Ja, ja, persze. De ott van?

-nincs.-jött a gyors válasz.

-Baszod.

-Nem igazán.

Ne most viccelődjunk, jó?! Ne pont akkor amikor kiver az ideg, jó!!?

-Hol a jó életben van akkor?! És miért nem hajlandó felvenni a telefonját, ha már egyszer van neki és úgyis annyit nyomogatja egész nap..?! -akadtam ki most már teljesen.

-Esetleg a házában? Talán zuhanyzik?

Na ne okoskodjál...

-Nincs ott, megnéztem. -sóhajtottam nagyokat, és próbáltam megnyugodni.

-Te tudod hova szoktatok járni. Nézd meg ott.-ötletelt. Hallatszott a hangján, hogy mostmár ő sem teljesen nyugodt. - Az is lehet hogy az egyik barátjánál van..

-Vannak barátai?

-Tudtommal nincsenek...

Jogos, de nem nyugtat meg...

-Jó, köszi, megyek szétnézek még.-nyugtáztam a dolgot.

-Rendben. Na csá.

Ezzel letette.

Nagy levegő vétel,

Ééééés futólépés indul.

Végig mentem mindenhol, a pizzázótol elkezdve, az összes sikátorva bedugtam a fejem..

Ez már a második alkalom, hogy ennyire eltűnik.. Nagyon játszadozik az idegeimmel.. De ha megint valami bajba keveredik, én nem állok jót magamért.

Már kezdtem leizzadni amikor beértem egy parkba. Lerogytam egy padra, és csak lihegtem.

Na de hova lett a kólám?

Faszba.

Italom nem volt, úgyhogy csak a "vattát nyeltem", így futás után.
Homlokomról idegesen töröltem le az odavándorló izzadtság cseppeket.

Lassan feltápázkodtam, majd megint útnak indutam , most jóval lassabb tempóban.

Kezdtem fáradni.

Meg kéne mosnom az arcomat, hátha attól felfrissülök.

Érdekes módón, a még mindig abban a parkban tartózkodásom miatt észre vehettem egy kisebb tavat.

Jó lesz.

Biztos , ám már fáradt léptekkel vettem célba.

Ismerős hangot hallottam.

Olyan szinten, hogy rögtön eseményhez tudtam kötni, mire a vérem az arcomba tódult.

Idegesen néztem körül.

Ken!?!

A földön?!

Mi ez?!

Ki az ott felette...?

Jó nagy léptekkel trappoltam oda a földön hancúrozó pasimhoz, és a rajta fetrengő, elég jól szórakozó exemhez.

Ereszted el de kurvagyorsan...

Idegesen álltam meg mellettük.

-Választhatsz. Most felkötöd magad, vagy én rúgom szét a pofádat. Shin.

• • • • • • • • • • •

Késve bár...de törve nem...
írtam meg e részt így este felé...
xDD...

Valamiint.

Belekezdtem egy új történetbe.:
Daddy's Boy

Amit szintén csak ma raktam csak ki..x3
Nagyon örülnék, ha egy kis visszajelzést, kis véleményt kaphatnék rá :'3..
Kíváncsi vagyok, hogy kinek hogy tetszik (๑'• ₃ •̀๑)
(Előre is köszönöm ha valaki elkezdi olvasni..=.=)

És ahogy eddig is,
Köszönöm az olvasásokat, kommenteket, vote-kat.
Nagyon jól esik :> ♡

Oyasummii~~~ (~=,=)~

Markodban | BefejezettWhere stories live. Discover now