Sabah Beste ile okula yürüdük. Sınıfa girdik. Ercan'a gülümseyerek sırama oturdum. Öğretmen bize bir duyuru yapacağını söyledi.
Parise 3 gece adlı bir gezi varmış. Tüm okul gidiyormuş,bizden giden olacak mı diye sormuşlar. Tabii annemi biraz zorlamam lazım. Birde yarın doğum günüm olduğu için belki hediye olarak kabûllenir. Ben gidersem yanımda olamsını istediklerim var. Bunlar belli fakat sıralamam gerektiğini düşündüm.
Ercan♡
Beste♡
Damla♡
İlayda♡
Bir an düşündüm acaba eski Okılumuzdan katılanlar olur mu? Eğer olursa Sıla katılır mı? Eveet aklımı yine soru yağmuruna tuttum, eve gidince dinlenmem lâzım.Eve gittim annem ilk kimler gidiyor dedi. Sonra hayır dedi. Sonra bilmiyorum dedi. Sonra babana sorucam dedi.
Evet baya bir dedi. Okadar fazla istiyordum ki inanamazsınız. Sonra hemen telefonuma bir mesaj geldi. Bende açıp baktım 3 mesaj vardı. Beste geleceğini söylemiş
İlayda'da geliyormuş
Damla'da geliyormuş.
Anneme söyledim annem babana bir danışacağım. Evet dersek sana doğum günü hediyen olarak bunu veririz dedi.
Herşeye râzıyım, nolursunuz evet deyin, bana bu yeter dedim.
Bakarım dedi.
Heyecan dorukta idi. Heyecanlanıyordum. Babam kapıyı çaldı, işten gelmişti. Ben daha açamadan annem açtı ve fısır, fısır bir şeyler konuştular.
Heyecanlanmıştım, hemde çok.
Yemek yiyiorduk, merak ettim ama lâf etmedim. Babam evet dedi Paris'e gitmene izin veriyoruz, dedi.
İçim kıpır, kıpır olmuştu. Bütün arkadaşlarıma söyledim. Babam dikkatli olmamı tembih etti.
Sonra İlayda bana Ercan'ın geldiğini söyledi. Yarın hemmen yola koyulacaktık.
Ercan'ın benle aynı otobüste Paris' e gideceği için çok heyecanlanmıştım.
Ben Ercan'ın birazda öküzlüklerinden hoşlanıyorum.
Biz Beste ile önde oturacağız.
Damla ve İlayda arkamızda olacak.
Her 2 saate yer değişimi yapılacak.
İstenildiği zaman değişime son verilebilir.
Bunlar kurallar. Çok eğleneceğiz bundan adım gibi eminim.
2 miz okula beraber gitmek istediğimiz için ben Beste'nin evinde kalıyorum. Çok eğlenceli, hemmen uyuduk çünki yarın biraz yorucu olacak.Evet buda bir bölümün sonu oldu. Okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucizeler
TienerfictieSelen çok iyi bir kız. Ama babasının tâyin'i çıktığı için taşınmak zorunda. Ercan'ı çok seviyor, ama Selin onu umursamadığını düşünüyor. Bakalım Selen'i neler bekliyor?