Marinette
Sabah alarm birden çalmıştı. Ama aldırmamıştım. 1 saat sonra tekrar kalktığımda telefonuma baktım bakmamla hazırlanmaya başlamam bir olmuştu. 1 saat geç kalmıştım. Hemen evden çıktım. Sessizce sınıfa girip farkedilmeden yerime oturdum. Adrien herzamanki gibi önümdeydi. Birkaç dakika onu izledim taki alya o anı bozana kadar.
"Hey mari bugün okulun girişinde bir afiş gördüm galiba bir etkinlikti adrien katılacağını söyledi belki ilgilenirsin diye söyledim"
Alya dalga geçermişçesine sırıttı.
"Ne etkinliği " diye soramadan zil çaldı.
"Hemen beni takip et "dedi ve aşağı doğru koşmaya başladı.
Hemen peşinden koştum.okulun duvarında bir afiş vardı gerçekten. Okurken içimi tatlı bir heyecan sarmıştı.
Bu cumartesi bir dağ gezisi yapılacakmış.
Ne kadar mutlu olduğumu kelimelerle anlatamıyorum. Sonra adrien ve nino yanımıza geldiler.adrien yüzüme bakıp şirin bir şekilde gülümsedikten sonra
"Bu geziye sizde gelecekmisiniz"diye merakla sordu.kalbim durmuştu o an. Kocaman bir gülümsemeyle dalmıştım ona. O anda alya araya girdi.
"Tabiki" dedi. Ve adrien bana döndü. Gözleri gel diye yalvarıyordu sanki.
"E.. evet sanırım"diye kekeledim.
Nino çok mutlu olmuştu ama adrien saklıyordu sanki.
Ama benimde ninodan kalır yanım yoktu. Nerdeyse şarkı yazacağım. Hemen eve gidip anneme durumu anlattım.ondan onayınıda aldıktan sonra bir rahatladım.
Ama telefonumdaki tarihe baktıktan sonra ...
"Ne..!bugün cuma yarın gidiyoruz!.."
"Ne yapıcam,ne giyicem,ne almalıyım.." kafamda binlerce soru. Ve tabiki adrien...
Hemen alyayı aramalıyım.
Adrien
Eve vardık sonunda. Bitkin haldeyim. Bir çekim daha bitmişti. Odama girer girmez kendimi yatağa attım. Gözümü kapatır kapatmaz o aklıma geldi. Gülüşü hala gözümden gitmiyor. Marinette hakkında ne hissediyorum bilmiyorum ama hoşlanıyor gibiyim.
Uğur böceğine bu kadar bağlıyken marinette hissettiğim bu duygu..
"Neden bu kadar heyecanlanıyorum" diye plagg e sordum. Ama kime anlatıyorum ki..
Adrienken farklı karakediyken farklı hissediyorum. Ama marinette e karşıda boş olmadığımın farkındayım..
Bi anda yarınki gezi aklıma geldi ne yapacaktım.ninoyla konuşmalıyım.
Ninoyla yapacaklarımızı konuşurken yine o geldi aklıma. Ninoya
"yarın gitmeden önce buluşurmuyuz diye alyaya sorarmısın"diye sordum.
"Nino da alyayı görmek istedigi için "tabiki adamım"diye cevap verdi.
İkimizde güldükten sonra telefonları kapattık.
Acaba şuan ne yapıyordu....
Yarın olmuştu herkes okulun onünde toplanacaktı.
Marinette
Vücudum fazla adrenalin salgılıyordu ki yerimde duramıyordum. Alyayı aradım. Saat sabahın 8 iydi. Saat 10 da okulda buluşulacaktı. Alyada benim gibi çoktan kalkmıştı bile.
Üzerime kolsuz beyaz bir t- shirt onun üstüne kısa kollu kot bir ceket giydim.altımada bir kot şort. Ayakkabı olarak beyaz spor aykkabı...
Çok yetenekliyim ki hem alyayla konuşup hem hazırlanıyorum:) :)
Sırtçantama lazım olan herşeyi aldım.
Alyayla buluşma vakti gelmişti.Adrien
"Acaba marinette nasıl olucak" diye içimden geçirirken nino aradı.
"Az önce alyayla konuştum onlarla buluşabileceğimizi söyledi. Marinette de haber vericek"
Ninoyla konuşurken evin içinde dört dönüyordum.iyi görünmem lazımdı.
Aynanın karşısına geçtim ve kendimi düzeltmeye başladım.
Ninoyla birlikte buluşma yerine gittik.
Heyecanla onları bekliyorduk.
karşidan görünmüşlerdi.geliyorlardı.
Ninoyla birbirimize bakıp çok iyiyiz diye birbirimizi teselli ettik.
Bir anda gözlerim büyüdü.
Marinette çok güzel ve tatlı olmuştu.
Ninoda alyadan gözünü alamıyordu.
Ninoyla "ooo..."diye dalga geçtim.
Hafifçe gülümsedi.Sonra alyalar yanımıza geldi...
Arkadaşlar bir bölümün sonuna geldik umarım begemişsinizdir:)
Biliyorum heyecanlı yerinde bıraktım ama yeni bölüm 2 gün içersinide sizinle olucak. Lütfen oy verip fikirlerinizi yorum olarak atmayı unutmayın:) ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Little AGRESTE (Askıda)
Fanfiction-bu dünyadan gitsem bile... -şşt.. böyle konuşma asla öyle bişey olmaycak -ama olursa... -bende seninle gelirim...