Aşk Sürpizleri Sever (Büyük Kavuşma)

19 1 0
                                    

Evet okula gittik girdiğimizde mumalrı yanan 2 yanyana pasta vardı. Merak edip yaklaştım ve bir göreyimki Selen ve Ercan 18 yazan bir pasta vardı. Demek bugün Ercanın'da doğum günüydü. Herkes hediye almıştı. Çok mutlu olmuştum Ercan artık bana kızararak bakıyor neden bilmiyorum. Akşam oldu otöbüs kalktı çok eğlenceliydi. Müzik dinledik, yemek yedik, oyun oynadık, yerleri değiştirdik. Vee Ercan hemen yanımızdaki koltukta oturuyordu. Yanında Selim vardı. Selim'in ağzı açıldı şok olmuş gibiydi neden anlamadım, neyse boşver dedim.
Yavaş, yavaş yaklaltık uykumuz gelmişti ama değecekti. Otele gittik hemmen uyudum.....

Sabah oldu EYFEL KULESİNE gidecektik. Baya bir geç oldu saat 10 falandı.
Birden bire Selen seni seviyorum. Diye bir ses geldi. Neee! Diye bağırdım, baktım kii.......
ERCAN BUNLARI SÖYLEYEN ERCAN!!
Bende seni seviyorum, herzaman sakladım, utandım dedim ve,ve onun kucağına atladım.
Öğretmenler, arkadaşlarımız umrumuzda değildi. Hiçkimse değildi.
Eyfer kulesinin önünde resim çekildik EL ELE gezdik.
Artık ona çok aşıktım.
İnanmıyordum.
Meğer Selim aşk haberini öğrendiği için ağzı açılmış.
Gece, beraber bir odaya giriyoruz. Anılarımızı anlatıyoruz,hislerimizi anlatıyoruz.
Artık beraberiz. Mutluyuz, Sevgiliyiz.
Görüşürüz....................

Aşk işte tesadüf, sevgi kavuşmak.....

MucizelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin