-Ce ai de gand? intreba Slendy, privindu-l pe Jeff, care incerca sa faca ceva in bucatarie.
-Ce ti se pare!? Gatesc!
-La cum miroase, am crezut ca ai adus o mortaciune in casa mea.
-N-as face asta vreodata, tipa Jeff intr-un mod dramatic, cu mana pe inima.
Slender izbugnii in ras cand vazu bentita cu coarne de ren pe capul lui Jeff.
-De cand sarbatoresti tu, Craciunul? chicoti subtirelul. Te-au vizitat fantomele Craciunului?
-Nu, doar ca... nu stiu.Vreau sa sarbatoresc cu adevarat.
-Lui Sally i-ar fi placut sa sarbatoreasca cu noi.
-Stiu, ofta Jeff, intorcandu-se la tocatul unor legume.
-Ai fost la ea azi? Jeff nu zise nimic, tacerea era si ea un raspuns. Cand ai de gand s-o lasi in pace?
-Du-te si alege un film pe care l-am putea vedea cand se face mancarea.
Stia ca Slendy o sa-i umble prin cap, dar nu-i pasa.Ce putea sa mai afle?! Stia deja tot.
-Ai grija de mancarea din cuptor, ma duc sa ma spal.
Jeff se simtea obosit. Facu ceea ce face de obicei. Se puse in fata oglinzii, privind fata mutilata.
Ochii negri ce nu clipeau niciodata pareau ceva mai mici azi, iar parul negru ii acoperea fruntea, lipindu-se de pielea transpirata.
Isi atinse buzele cu degetele zambind, amintindu-si de sarutul lui cu Jane, dar stramba din nas cand realiza ca buzele ei au fost sarutate si de matahala aia de Derek.
Se dezbraca incet, apoi intra in dus, gandindu-se la Jane. Rase cand isi aminti datile cand a vazut-o dezbracata.
Sarii ca ars din dus, insfaca un prosop acoperindu-si corpul si fugii in bucatarie, unde zacea un fum imens.
**
-Jane, esti ranita? intreba fastacindu-se Stevie Rae.
-Nu ...
-Ce e cu poezioara asta?Frat'oare, m-a cam speriat.
-Stevie Rae...
-Ti se putea intampla ceva!De ce ai iesit noaptea?
-Taci si asculta-ma!
Jane se aseza pe patul lui Stevie Rae, incepand sa-i povesteasca tot ceea ce s-a intamplat in astia 14 ani.
Se astepta la urlete si tipete de groaza, dar s-a ales cu o privire intelegatoare plina de lacrimi si cu o imbratisare uriasa.
CITEȘTI
Orfana -10 negri mititei(Jeff the Killer F.F.)
Terror-Nu poti sa ma parasesti! -Ba da, pot!O sa fug de tine! Rase. -Te vei intoarce! *povestea necesita editare, daca citiți o faceți pe propria răspundere*