"Bütün bu olanları bize nasıl anlatmazsın?" dedi Austyn şaşkınlıkla. Anladığınız üzere onlara herşeyi anlatmıştım. Zaten içimde tutamayacağımı çok iyi bildiğimden bütün bunları en yakın arkadaşlarımdan da saklamak mantıksız olurdu. Yine de onlara Drew'i ve Ashton'ı anlatmadım. O mesele sadece Drew ile benim aramda kalacaktı.
"Demek ki bugünü uygun görmüş, isteseydi zaten anlatırdı. " dedi Chris. Gülümseyip ona öpücük gönderdim.
"Lucy'i öylece yakaladın ve Dylan'da yanındaydı öyle mi?"
Rahat bir tavırla konuştum. "Evet. Çok eğlenceliydi."
"Dylan görünce üzülmedi mi? "
"Üzüldü tabi ama şuanki durumumuza bakacak olursak bu pek önemli değil. Sonuçta şuan mutlu.Benimleyken yani. "
Austyn bizimkilere anlayamadığım bir imayla baktı ve konuştu. "Şuna bakın, bu kızın son zamanlarda ne kadar değiştiğini farkettiniz mi? Başta amacı sadece elde etmekti. Şimdi ise gözleri parlıyor. " dedi ve bana gülümseyerek baktı. "Seninle gurur duyuyorum. "
Bir anne edasıyla söylemesine karşın kıkırdadım ve bardağımı havaya kaldırdım ama tokuşturmadan önce Kate durdurdu. "Benimde birşey söylemem lazım."
Hepimiz ona merakla baktığımızda heyecanla yerinde kıpırdandı. "Artık bir sevgilim var!"
Gözlerim şaşkınlıkla açıldığında konuştum. "Kate, yoksa?"
"Evet. Zack ile artık sevgiliyiz!"
Heyecanlı söyleyişine karşın kocaman gülümsedim ve kollarımı ona sardım. "Ayyy, çok sevindim gerçekten! Bunca belaya rağmen oldu sonunda bu iş." dedim sevinçle. Kate de mutlulukla başını sallarken Chris konuştu. "Bu ne hız, daha birininkini yeni sindirmişken ikincisi de çıktı iyi mi!"
Şakayla söylemesine karşılık kıkırdadık. Bu sefer Austyn'e döndü. "Bizde bir uzun süreli ilişkiyi mi denesek?"
Austyn ise alayla baktı. "Saçmalama!"
Biz de Austyn'in gösterdiği tepkiye gülerken Chris düşüncesini sunmaya devam etti. "Nedenki dostum? Buluruz iki tane, bakarız keyfimize. Süper bence."
Austyn de elini Chris'in omzuna koyup konuştu. "Dostum, iyi düşün. Sence biz hergün onların triplerini dinleyebilir miyiz? Ben aynı kızın yüzünü ikinci kez görmeye dayanamam açıkçası. Birde sevgili işi dertli mesele. Hergün aramak ve mesajlaşmak zorundasın. Bütün zamanını ona ayırman gerekiyor. Ayrıca..."
Austyn konuşmaya devam ederken Chris onu durdurdu. "Tamam tamam yeter. Sen anlatınca bile sıkılmaya başladım."
Bunun üzerine Austyn gülümsedi. "İşte bu! Aferin."
Konuyu halletmeleri üzerine kıkırdadım. Normalde bende onlar gibi düşünüyordum ama aşık olunca işler değişmişti. Belki onlarda aşkı ileride tadarlardı.
Bu sefer Austyn bardağını kaldırdı. Bunun üzerine hepimiz kaldırdığımızda Austyn konuştu. "Mutluluğumuza!"
Gülüşerek bardakları diktiğimizde yanımda bir hareketlilik oluştu. "Demek bensiz ha?"
Yüzümü çevirdiğimde Dylan olduğunu görmemle kocaman gülümsedim ve sarıldım. O da bana karşılık verirken yanağıma da bir öpücük kondurdu.
"Ben hala inanamıyorum. " diyen Austyn'e, Dylan sırıttı ve cevap verdi. "Dürüst olmak gerekirse, bende hala inanamıyorum. "
Ne diyebilirdim ki? Çünkü bende öyle hissediyordum. Çocuğa benimle birlikte olması için para teklif eden ben, şimdi onunla sevgiliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRTÜK
Teen FictionÇoğu hikayede masum kızları destekleyip onlar için üzülüp, sevindik.Oradaki sürtük kızlar hiç umrumuzda olmadı.Peki ya hikayedeki başrol bir sürtükse ne olur? İşte sürtük kızımız Jessica.Popülerliği doruklarında yaşayan ve bütün erkekler tarafından...