Hádanka

109 15 5
                                    

Dám ti hádanku. Kdo nebo co jsem? Jsem to, co tě zná nejlépe. Jsem ti blíže než kdokoliv jiný. Nemůžeš mě vidět. Uvidíš mě až na konci tvé uličky. Jdu krok po kroku vedle tebe. Vlastně jsem všude kolem tebe. Čekám, až ti budu moci pomoci na hezčí místo. Do té doby mě nikdo neuvidí. Dokud nenadejde tvůj čas, nemohu ti pomoci. Jsem smutek, jsem žal, jsem nenávist, jsem utrpení. Tak co, už víš kdo jsem? Ne? Tak budeme pokračovat. Jsem tvá deprese. Můžu ti z obyčejného dne udělat lepší, ale zároveň i nejhorší den tvého života. Jsem tvůj bůh, ale zároveň jsem tvůj ďábel. Nenávidíš mě, ale zároveň mě miluješ. Mohu být na mnoha místech najednou. Nejsem žijící tvor, nejsem věc, ale jsem u každého člověka, jsem u všeho, co žije. Vím, jak dlouho bude kdo žít a vím, jak kdo zemře. Nejsem něco, čeho se můžeš chytnout, nikdo mě nevidí, nebo spíše mně všichni přehlížejí. Nechtějí mě vidět. Někdo je se mnou smířen a někdo zase ne. Nikdo mi ale nezabrání, abych pracovala. Sleduji všechny shora ale zároveň i zdola. Jsem nade všemi, ale zároveň i pode všemi. Pojídám jedinou věc a tou jsou duše. Už víš co, nebo kdo jsem? Správně. Jsem to, co chce, aby jsi zemřel. Jsem tvoje Smrt. Budu tě sledovat dokud nezemřeš. Užij si život s touhle představou. Sbohem.

Začátek KonceKde žijí příběhy. Začni objevovat