Cum vrei tu sa fii liber daca iti este frica de salbaticie?Cum poti sa te crezi un animal salbatic daca ai servitori care sa iti vaneze mancarea si sa ti-o puna calda pe masa?Cum poti sa te consideri un Alpha daca fugi de pericol si razboi? Cum poti sa omori niste fiinte care te-au salvat de mai mult de 10 ori?Cum poti sa creezi un lup mai bun decat esti tu ,si dupa sa fii gelos pe propriul fiu?
Intr-o zi iti vei gasi nasul.Ce vei face impotriva lui? Nimic! Esti prea slab ca sa castigi o batalie chiar si cu un pui de lup! Ai creier,folosestel! Nu participa la razboi! Nu incalca regulile! Da,chiar si un Alpha are reguli.Nu o sa ma asculti nici-o data ,asa e? Ce se va intampla cand eu nu o sa mai fiu? Vei claca! Iar eu o sa stau in umbra si o sa rad.
Ai grija la vampiri! Sunt mai puternici decat tine! Toti sunt mai puternici decat tine! Chiar si fiul tau,pe care l-ai tratat ca pe un dusman ,pentru ca era mai puternic si increzator decat tine.Si acum,acum te uraste! Sotia ta este singura care crede in tine.Si tu ce faci,o dezamagesti.
Nu te supara,dar sunt vocea din capul tau.Trebuie sa inveti chestii de la mine.Si nu mai sta atat de mult in biroul ala!Dute si tu afara,uitate la gardieni cum se antreneaza!
Ha! Fiul tau s-a indragostit!S-a indragostit RAU! Si nici nu stie,prostul.Vezi daca bagi atata ura in fiul tau? Acum nu isi mai poate da seama ca este indragostit. I-ai zis, bun venit,fetei? Bravo,ceva facut bun de tine.
Nu il mai spiona!Urat din partea ta!Stai sa vezi ce va urma!Nu uita sa semnezi lucrurile alea ale tale. Sunt importante.Intr-o buna zi fiul tau va fii un Alpha mai bun decat tine! Uite doar cum o invata pe saraca fata sa citeasca! Tu cand o sa incerci sa vorbesti cu fata asta? Stiu ca nu este de rasa ,dar merita o sansa!
Sti cum o cheama? Normal ca nu! Stai ca a auzit vocea din capul tau.Nu am spus ca o sa iti spun cum o cheama ,aflii si singur.
Ai inebunit.Ti-au murit toti neuroni.De ce crezi ca ai o voce in capul asta mare al tau? Nu, nu toata lumea are cate o voce in cap .Sa stii ca maine este ziua fiului tau.
La multi ani!! Asta trebuia sa ii spui.Dar tu ce ai facut? Ai trecut pe langa el.Astazi a fost o petrecere foarte interesanta jos,de ce nu m-ai dus si pe mine sa o vad macar?
Da! Azi este ziua cea mare! Fiul tau si-a dat seama ca este indragostit.Cel putin o parte din el! Unde este bautura si femeiile goale? A da,esti casatorit.Ai uitat?Ce bine ca nu! Sa nu te duci dupa alta! O iubesti ! Asa batrane.
Of! Azi ai stat numai afara!Stai,a fost doar un vis? A,ai adormit in birou.Lasa,nu-i nimic se mai intampla.
Tțs,tțs...Fiul tau si "prietena" sa s-au certat.De ce? Pentru ca si-a dat seama ca se indragosteste de o fata care nu este de vita nobila, ca tine!
Tu nici acum nu ti-ai dat seama ca fiul tau nj vrea sa fie ca tine? Scuze,in toata viata ta mi-am batut joc de tine.Dar nu am ce face ,faci numai si numai greseli! Inteleg ca voi fiintele faceti multe greseli,dar nici chiar asa.Eu sunt prietenul tau!Singurul care nu sta langa tine pentru puterea pe care tu o detii.Imi promiti ca maine o sa iesim afara din conacul asta?
Iai! In sfarsit lumina ! Aia era lumina artificiala.Imi vine sa urlu la soare!! Sunt atat de fericit!! Sunt cel mai bucuros animal salbatic din lume!!! Da,eu sunt singura particica din tine care inca se bucura cand vede natura.Stiam eu ca o sa te bucuri! Alearga mai repde printre copaci!! Daa!!! Sunt atat de...o Doamne!! Vezi si tu iepurele ala? Prindel! Da,ai reusit! Nu esti atat de rau pe cat am crezut!! Dar nu te flata atata ,a fost doar un iepure!Maine poate incercam cu ceva mai mare?!
Nu uita,ti-au murit aproape toti neuronii si nu ii mai poti avea inapoi niciodata.Nu uit,eu mai si mint.Nu uita,esti un animal salbatic.Nu uita, cartea asta nu este despre tine.
-----
Asta a fost un fel de descriere.Cred.Cartea va fii din perspecriva fetei.
CITEȘTI
Prizonier
WerewolfCand esti un animal sălbatic si traiesti in lumea oamenilor totul devine mai greu.Ce o sa faci?Este destul de greu sa supravietuiesti intr-o casa si sa ieşi afara numai cand mergi la şcoala si inapoi.Dar cand iti dai seama ca nu mai poti sa rezist...