Pomalu jsem otevřela oči. Příšerně mě bolela hlava. Cítila jsem, jak mi při každém nádechu krkem projíždí ostrá bolest.
Pokusila jsem se postavit, příšerně mě píchalo v boku. Sotva se mi podařilo udržet ve stoje. Vzpomněla jsem si, jak jsem viděla Klause. Mučil Stefana. Pak se objevila Rebekah. Mučila ho ona. A pak přišel Elijah. Pohádali se. A zachránil mě. Potom jsem utekla. Jak jsem mohla běžet a nechat tam Stefana? Povzdechla jsem si.
Pomalu jsem šla na místo, o kterém jsem věděla, že jedině tam najdu pomoc. Zaklepala jsem na dveře. Po chvíli mi Damon přišel otevřít."Eleno!" Vydechl úlevou, "pojď dál."
Došla jsem až do obývacího pokoje. Seděla tam Caroline. A starala se o Stefana, který ležel na gauči. Byl příšerně pomlácený.
"Eleno," usmála se, "obávali jsme se, kam jsi zmizela." Přikývla jsem. "Stefane!" Vykřikla jsem a rozběhla se k němu. Caroline se posunula, aby nás na chvíli nechala o samotě."Eleno!" Zašeptal. Pomalu jsem se k němu posadila. Rozhodl se neváhat ani na vteřinu, ačkoliv byl dost zraněnej.
Jemně okolo mě ovinul paže a políbil mě. Ach bože, jak dlouho jsem na tuhle chvíli čekala a myslela, že už jí nikdy neprožiju.
Poznala jsem, že mu to způsobuje bolest. Pomalu jsem se odtáhla."Eleno, já..."
"Pšt," umlčela jsem ho. "To je v pořádku. Všechno bude dobrý." Zakroutil hlavou."Nic nebude dobrý, dokud nezabijeme Klause." Přikývla jsem. "Slibuji ti, že najdu způsob, jak ho jednou provždy zabít," zašeptal.
Usmála jsem se, "ale to se ti nikdy nepodaří, pokud budeš vypadat takhle," přikývl. Caroline se vrátila s balíčkem krve.
Stefan zakroutil hlavou. "Musíš si ho vzít," přesvědčovala jsem ho."Nemůžu, potom se neovládnu," protestoval.
"No pokud budeš chtít znovu nasbírat sílu, tak si jí budeš muset vzít," přidal se Damon. Stefan si ho zamyšleně prohlédl. Damon se tvářil docela přesvědčivě. Nakonec si od Caroline balíček vzal a napil se.
"A ty jsi v pořádku?" Podívala se na mě s obavami Caroline. "Klaus tě také slušně mučil." Přikývla jsem. "O mě vážně nemusíte mít strach. Já jsem v pořádku." Caroline se usmála. Po chvíli jsem se postavila.Damon si mě prohlížel, jako kdyby měl někde najít snad nějaké neviditelné zranění. "Jsem v pořádku," zopakovala jsem.
ČTEŠ
Always and Forever- Elijah a Elena FanFiction
FanficStefan odešel s Klausem. Elena ztratila během pouhé chvíle svou lásku a zůstala s jeho bratrem Damonem, se kterým se ho pokoušejí najít a získat zpět. Ale co když se najednou objevuje Klausův podvedený bratr Elijah, který znovu slibuje, že jim ho po...