က်ေနာ္မသိေသာ သူ၏အျခားတစ္ဖက္
Taoris (Yaoi)
By ^liveforLUHAN^••••• The Other Side Of Him •••••
°°°°° Epi 5 °°°°°ေဆးရံုကဆင္းျပန္ေတာ့ Xiao Mi Jiejie က Tao က အိမ္မွာတစ္ေယာက္တည္းမို႔ စိတ္မခ်လို႔ သူတို႔အိမ္ကိုေခၚလာဖို႔ အမိန္႔ခ်လိုက္တယ္… Kris ကေတာ့ မႈန္ေပေပမ်က္နွာေဘးနဲ႔… ဒီကေလးစုတ္နဲ႔ ဘယ္လိုနွပါးသြားရပါ့??? Tao ပံုေလးကလည္း လိုက္ခ်င္ေနတယ္ သနားကမားေလး… Huuu… ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း သူ႔မ်က္နွာေလးကို သနားမိတာနဲ႔ အေလ်ာ့ေပးလ္ုိက္ရတာ က်ေနာ္ပါဘဲ……
ကားေပၚမွာ Xiao Mi Jie ကကားေမာင္းတယ္… Kris က Tao ေဘးမွာ… Tao စကားတစ္ခြန္းမွမဟ ျပတင္းေပါက္ေလးကသာ အျပင္က္ုိၾကည့္ရင္း လိုက္ပါတယ္… သူ႔လို သြက္လက္ေနတဲ့ ေၾကာင္ေပါက္စေလးက ဘာလို႔ဒီေလာက္ ျငိမ္ေနရတာလဲ? Kris အေတြးမ်ားေနတုန္း ကားေလးတုန္႔ခနဲရပ္သြားျပီး…
" Jie… "
" ေဝ? ေျပာ "
" Ta… Tao အိမ္မွာပဲေနပါ့မယ္… GeGe စိတ္အေနွာက္ယွက္ျဖစ္ေနမွာစိုးလို႔ "
" ဂရုစိုက္မေနနဲ႔… အဲ့ေကာင္က အဲ့လိုပဲ Jie က Tao ကိုစိတ္မခ်လို႔ "
" ဒါေပမဲ့ Ge က… "
" ငါဘာေျပာေနလို႔လဲ?? ေနခြင့္ေပးထားတာဘဲ ၾကိဳက္သလိုလုပ္ !!! "
တစ္ခ်က္ေအာ္ျပီး ကားေပၚက ဆင္းသြားတာမို႔ Tao ငိုမိျပန္တယ္… သူက ေသမလိုခ်စ္သေလာက္ ဟိုက အသည္းမာလိုက္တာ… Tao ဘာမွမေျပာဘဲ ကားေပၚကဆင္းကာ သူ႔အိမ္သူျပန္သြားေလတယ္… အဲ့လိုက်ျပန္ေတာ့ Kris စိတ္ထဲ မတင္မက်… သနားမိတာလား ဘာမွန္းမသိတဲ့ခံစားခ်က္နဲ႔အတူ Tao အိမ္ေရွ႕ေရာက္သြားေလျပီ…
" Huang Zi… အင့္… "
" သိေနတယ္ လာေခၚမယ္ဆိုတာကို "
Kris စကားမဆံုးေသးခင္ Kris ခါးကိုဖက္ကာ ရင္ခြင္ထဲတိုးဝင္လာတဲ့ Zi Tao ဆိုတဲ့ Panda ေပါက္စ… ခါးကိုမလႊတ္တမ္းဖက္ထားရင္း ရင္ခြင္ထဲက ျပံဳးစစနဲ႔ လာၾကည့္ေနတဲ့ ကေလးေလးနဖူးကို လက္နဲ႔ခပ္ဖြဖြေတာက္လိုက္တယ္…… က်ေနာ္ ျပံဳးေနမိတယ္…… ဟုတ္တယ္ Zi Tao ေၾကာင့္ က်ေနာ္ျပံဳးတတ္လာျပီ……
YOU ARE READING
က်ေနာ္မသိေသာ သူ၏အျခားတစ္ဖက္ (Other side of Him) Taoris
FanfictionBy @liveforLUHAN ^^ Type>> Yaoi, Sweet, Romance, Angust ကလိကလိနဲ႔ ခါတိုင္းနဲ႔မတူေအာင္ ေရးေပးထားပါတယ္ရွင့္ ^-^ One shot ေတာ့မဟုတ္ဖူး~~~ I hope u'll enjoy my Fic :)