Capitolul 1-Intâlnirea

16 2 0
                                    

Și iată-mă în prima zi de școală.Îmi fac rutina mea zilnica și mă îmbrac cu o camașă albă,niște blugi negri,putin rupți,si niște botine negre. Mă machiez natural,îmi pun ochelarii...A stai am uitat sa mentionez!Port ochelari.Apoi mă îndrept spre școală.Locuiesc singura,mama si tata lucrează in străinătate.Ajunsă la școală mă indrept spre sala de clasă si îmi las geanta...mă duc pe coridor unde mă bucur că nu sunt subiectul principal...Din câteva bârfe am aflat că la școală,la mine în clasă va fi un tip nou...Super,alt tip care va mai râde de mine,că doar nu erau destui...
Clopoțelul sună iar noi toți ne îndreptam spre clasele noastre...Profesoara venise,iar eu stăteam singură în bancă....Pai normal cine ar vrea sa stea cu mine?!!Până si conștiinta mea mă urăște!Un ciocănit se aude:
-Bună ziua!Mă scuzați,dar a durat mult până mi-am găsit clasa!
Profesoara a aprobat și și-a continuat lecția.El,pentru ca nu mai erau locuri locuri libere s-a așezat cu mine!
De ce toate mi se întâmplă numai mie!??
Eh...macar nu stie cine sunt!!

Orele s-au terminat repede.Pe drum am văzut că vecinii de lănga noi și-au vândut casa...și,din câte am înțeles...o sa se mute un baiat de vârsta mea ...stai!Nici nu stiți câți ani am!Am 17 ani!
Revenind...ajunsă acasă îmi iau telefonul ca să citesc o super carte de pe wattpad! Dintr-o data o sonerie tâmpită mă întrerupe din draga mea poveste romantică...A stai!!Am zis romantică!!Am vrut sa zic de groaza,da!De groaza!...Pe cine pacalesc..Nici măcar eu si conștiința mea nu am crede asta!
Ma duc la ușa si:
-Tu!!«spunând amandoi in același timp»
-Ce cauți aici?? 〇_o
-Ahm..aici locuiesc!Dar tu ce cauți aici ?
-Tocmai m-am mutat aici...
-Nu pot să cred !De ce toate astea mi se întâmplă numai mie?!
-Ahm..O_o...k!Eu am venit să îmi cunosc vecinii..apropo..cum te numești?
-Violetta!
-Leon. :)
Stăm vreo 5 minute holbându-ne unul la altul si :
-Bine..eu tre sa plec..Ma bucur ca te-am cunoscut!Pa Violetta !
-Si eu mă bucur ! Pa Leon!
____________________________________

Bun...acesta a fost capitolul 1!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 21, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Prima Iubire...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum