tanıtım

29.8K 232 16
                                    

Manolya izel = 22 yaşında babasının şirketinde genel müdür olarak çalışıyor. Dobradır insanlarla arasına ne olursa olsun mesafe koymaz yalandan hiç hoşlanmaz ama yeri geldiğinde yalan söylemeeyi bilir. Bir abisi var. Kendisini beğemiş ukala egolu indanlara sinir olur. Bir yandada düşüncesi bu tür insanları ne olursa olsun değiştirenilecek yeteneğin kendinde olduğunu düşünür.

Gaye= 22 yaşında manolyanın en yskın arkadaşı. Kiliniği vardır diyetisyendir. Bir yandada nitkisel ürünlerle uğraşmay çok sever. Bir dürü hatası olmuştur gayenin. Ama manolya ile arasındaki arkadaşlık dostluk kardeşlik hiç bir zaman son bulmamaıştır.

Rengin= 21 yaşında. . Bir abisi var. Çok havalı bir tipdir. Kızlardan çok erkek arkadaşı vardır, abisi çoğu zaman renginin yanıda gördüğü erkekleri korkutmak amacıyla konuşur. Bunu eninde sonunda rengin öğrenir abisine çok kızar. Tüm günü bu şekilde geçer.


Deniz=22 yaşında babasının şirketinde müdür olarak çalışıyor. Renginin abisi. Çok kıskançtır egolu havalıdır birazda dobra. En yakın arkadaşı.

Çınar=22 yaşında. Ayyakabı tasarımcısı. . Burnu bit karış havadadır. Uzun bir ilişkisi hiç olmamıştır en uzun ilişkisi 3 saniye daha doğrusu aşka inanmaz.

Can=23 yaşında. Babsının şirketinde müdürmolarak çalışıyor. Çok kıslanç değildir. Egoluda değil yeri geldiğinde insannlarla arasına mesafe koybilen bir tiptir.

Ayşe-Turgut=manolya ve canın annesi ve babasıdır. Birbirlerine çok aşıklardır. Kızı ve oğlu için herşeyi yaparlar.

Sultan-Ahmet=deniz ve renginin anne ve babasıdır. Birbirlerine çok aşıklardır.

⬇OKU⬇

Selammmm canlarımmm ilk kitabım inşallah beğenirsiniz.evet biliyorum zoraki evlilik kitapları hep benzer oluyor. Elimden geldiğimce birax değişik olması için uğraşırım. Benim kitabımda sınır gibi bir şey yok bu kitabı okuyasınız diye yazıyorum. Sizlerrrriii çoookkk seviyorumm 😂😂😙😙😙😗😍

 Zoraki Evlilik (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin