Nakon duzeg vremena osjetim jak udarac. Vjerovatno sam se sudarila sa nekim. Podignem pogled i vidim, glavom i bradom Stefana.
-Jesi dobro?-a dusa mala zabrinut. Ponudio mi je ruku i ja sam je prihvatila. Ustala sam i pogledala ga.
-Dobro sam a sada moram da krenem. Izvini me.
-Ne mozes me vjecno izbjegavati.-a u pravu je. Stala sam i pogledala ga. On svojim pogledom moze svakoga hipnotizirati pa tako i mene. Zar se ja zaljubljujem u njega? Ne nemoguce. To ne moze biti istina.
-Znam da ne mogu ali pokusacu.-prosla sam pored njega i krenula kuci.
Ulazim u stan koji je prazan. Viktor radi do kasno uvece. Mislim da cu pozvati Moniku da prespava. Uzela sam telefon i poslala joj poruku: Ajd dodji prespavati kod mene. Viktor radi a ne zelim da budem sama. Odlozila sam telefon i krenula da pravim jaje sa pavlakom. Jedno od mojih omiljenih jela. Jaja su ubrzo bila gotova te sam krenula jesti.
Cujem zvono. To je Monika. Sada je sedam sati. Otvorila sam joj te smo se zagrlile.
-Nisi mi rekla gdje si bila onda kada si markirala sa Stefanom.
-A to. Ma on me odveo na neko mjesto. Bilo je prelijepo. Svuda mir i zelenilo. Tu smo bili sigurno dva sata.-ispricala sam joj.
-A ti si se zaljubila!-molim!?
-Ne nisam. I ne bih se zaljubila u njega nikada. On je toliki kreten da mu nema ravnog.-sam pomen njegovog imena me izivcira.
-Sta je uradio?
-Sinoc ti mi izasli u onaj najpoznatiji klub. I naravno on se napio i zvalio sa nekom plavusom. Ja sam samo izasla i nazvala Viktora te sam otisla kuci.-ona je blenula u mene. Znam da joj je cudno sto sam izasla sa njim. Inace nikada ne izlazim sama sa nekim momkom. Izgleda da je on izuzetak. Vrlo zgodan izuzetak. O moj boze prestani misliti na njega.
-I sada mi reci da nisi zaljubljena u njega. Pogledaj se, oci ti sijaju. On mozda jeste kreten, ali sjeti se kako si ga branila kod one babe. Srce ne bira u koga ce se zaljubiti.-sada sam ja blenula u nju kao tele u sarena vrata. Sve i da jesam, ne bih bila sa njim u vezi jer to ne bi potrajalo ni sedmicu dana. Drugi dan bi me odmah prevario.
-Sve i da jesam, to nema veze. On ne bi mogao ni dan biti u vezi-pogledala sam je.
Ding-dong! Tko bi sada mogao biti. Ustala sam i otvorila. O moj boze. Otkud on tu?
-Stefane sta radis ovdje?-nije mi nista rekao nego me je poljubio. Koji mu je? Sta on misli? Odmakela sam se od njega i pogledala ga.
-Koji ti je? Zasto si me poljubio?-ljutito sam ga pogledala. On se samo nasmijao onako ludacki. Trenutno me ubija.
-Poljubio sam te i opet cu!-ponovo me je poljubio ali ovaj put se nisam odmakela nego sam se prepustila poljupcu. Ruke sam stavila na njegov vrat a on na moju zadnjicu. Kreten!
-Khm! Khm!-o Boze! Zaboravila sam na Moniku. Ona je prociscavala svoje grlo. Odmakela sam se od Stefana i pogledala u nju. Bila sam crvena kao paprika.
-Monika, Stefan je bas na odlasku. Zar ne Stefane?-odmahnuo je glavom.
-Nema veze, neka bude sa nama. Meni ne smeta.-ubicu je. Ne moze tu biti. Pa ja cu izluditi.
-U redu. Neka ostane.-usli smo u dnevni. Monika na fotelju, a Stefan i ja na kauc sto mi nikako ne odgovara.
-I kako to vas dvoje skupa?-a koja muljatorica. Zna da nismo a opet pita. To ona mene provocira.
-Mi nismo i nikada necemo biti zajedno!-rekla sam iako to i nisam bas zeljela. Na taj odgovor dobila sam tuzni pogled od Stefana.
-Da nismo. Ja nisam tip koji se moze zadrzati na jednoj curi a Viktoria mi se i ne svidja.-a ja glupaca se ponadala. Mislim ovakav lik da bude sa strebericom, to nema ni u snu. To jest, to bi mu pokvarilo reputaciju loseg decka.
-Kao ni ti meni!-glas mi je drhtao.-odoh ja samo uzeti nesto iz sobe. Odmah cu.
Krenula sam u svoju sobu navodno da nesto uzmem. Sjela sam na kraj kreveta da se smirim. Srce mi je kucalo kao ludo. Valjda je to zbog Stefana.
Poslije deset minuta sam se vratila kod njih. Sjela sam na svoje mjesto.
-E mogli smo igrati istine i izazova.-predlozila je Monika. Tu igru uvijek igram.
-Ja sam za.
-Takodje. Monika prva pitas.-klimnula je glavom i krenula.
-Vik istina ili izazov.
-Izazov logicno.
-Sjedi Stefanu u krilo i poljubi ga.
-Ne zelim da ga poljubim.
-Ajde ba maloprije ste se ljubili. Zasto nebi i sada?-koja kretenka.
-U redu.-ustala sam i sjela Stefanu u krilo tako da su moje noge oko njegovog struka. Priblizila sam svoju glavu njegovoj i njezno ga poljubila. Sada sa sigurnoscu mogu reci da sam zaljubljena u njega. On je naravno uzvratio.-Ajde dosta vas je.-ustala sam iz njegovog krila i vratila se na svoje mjesto.
-Stefane sta ces?
-Izazov.
-Hm skini majicu.-nasmijao se. Znam sta ona hoce. Hoce da vidi koliko plocica ima. Mudrica je ona. On je ustao i skinuo majicu. Boze koji misici.
-Jel ti zivis u tefetani?-Monika se salila.
-Ne ali idem svaki drugi dan.
Moniki je poceo uvoniti telefon.
-Halo mama!
-****
-Da kod Viktorie sam
-****
-Dolazim odmah..Prekinula je i tuzno me pogledala.
-Jel sve u redu?-pitala sam zabrinuto.
-Ne, Nikola je imao saobracajku. Moram ici. Spavat cu kod tebe drugi put.-o boze. Nikola je njen brat. Prije sam bila zaljubljena u njega sto on naravno nije znao. On ima 20 godina.
-Hoces da idem sa tobom.
-Ne, ne moras. Ostani s Stefanom a i Viktor ce ubrzo doci.
-Ok. Javi mi obavezno kako je.-poljubila me je u obraz i izasla. Joj sada sam sama sa Stefanom.
-Viktoria moramo razgovarati.
-O cemu?
-O osjecanjima koje osjecamo jedno prema drugom!-on gaji osjecanja prema meni a maloprije je rekao da mu se ne svidjam.
Hy. Evo ga novi nastavak. Uzivajte.
YOU ARE READING
Love the bad guy✔
RomanceLjubav izmedju loseg decka i dobre cure? Da li je moguca za opstati?