Gece pek uyuyamamıştım.Onu Matt'İ düşünmekten uyuyamamıştım biraz kafa dağıtmak için internette dolaşıyım dedim yine babamsız bir gündü sıkılıyordum aklımda garip garip şeyler vardı bazen Murphy'le gece gece koşup gülüşüyorduk.Nihayet uykum gelmişti gece saat 3 gibi yatmıştım ve uyumuştum.Sabah kalktığımda bu günün Cumartesi olduğunu yani okulun olmadığını öğrendim!Bu gün harika geçecekti çünkü okul yoktu,Nicole yoktu bundan daha iyi ne olabilirki!.Takvime baktıktan sonra ayağıma terliklerimi giyip mutfağa indim Murphy'İ çağırıp mamasını ve suyunu verdim saat 9:00 civarlarıydı.Daha sonra dolaptan bir süt ve mısır gevreği çıkarttım tadı hoş ve pratik.Murphy ile kahvaltımızı ettikten sonra Murphy'İ tuvalet için 5-10 dakika dışarıda gezdirdim.Eve geldik oturduk ve biraz TV izledik Murphy ile TV izlemek harika!Onunla güle güle TV izlerken saatin 10:57 olduğunu fark ettim biraz evi toplayayım diyecektim ki telefonuma bir mesaj geldi kim olduğu bilmiyordum adı yazmıyordu mesajı açtığımda ise bu telefon numarasının Matt'in olduğu yazıyordu ben cevap vermeden bir mesaj daha geldi ve mesajda ''Kate bu gün benimle bilardo oynamaya gelmek istermesin?birkaç arkadaşım daha olucak problem olurmu?''Diye bir mesaj gelmişti ne diyeceğimi bilmiyordum bütün gece aklımdan çıkmayan çocuk bana benimle bilardo oynamaya gelmek istermisin diye sormuştu şok olmuştum.İlk işim telefon numarasını kayıt etmek oldu.Hemen Matt'e ''Evet tabiki çok memnun olurum arkadaşların gerçekten hiç problem değil saat kaçta ve nerede?''diye bir mesaj atmıştım ona gerçekten heyecan basmıştı hemen odama gidip üstüme bornozumu giyip hemen banyoya koştum belki az vaktim kalmıştı hiçbir fikrim yoktu hızlıca banyomu yaptım saçlarımı açıp kurutma makinesi ile kuruttum ve bakım spreyimi sıktım ki daha hoş ve daha parlak bir görüntüsü olsun diye.Hemen odama gidip ne giyeceğime karar vermeye çalışıyordum daha sonra dolabımda mini kot bir şortum vardı bu şortumu çok severdim 3 renge ayrılıyordu sarı turkuaz ve mor!Bu renkleri çok severdim.Şortumu giydim ve ceplerinin iç kısmını gözükecek şekilde giymiştim.Üstüme ise önden bağlamalı bir tişört giymiştimçSaçlarımıda açıp taradım.Mmm nefis kokuyrlardı ve çok yumuşaklardı.Saçlarımı taradım telefonumu ve cüzdanımı küçük çantama koydum ve ayakkabılarımı giymeye gidiyordum bilardo oynayacaksak rahat ollmalıydım bu yüzden beyaz converselerimi giydim.Heyecanım dahada artmıştı ve evden çıkarken Murphy aklıma geldi Murphy'ievde yanlız bırakamazdım en yakın arkadaşının evine Bayan Wampler'İn evine bırakmıştım benim oğlum burada çok mutlu olacaktı!Buda beni mutlu ediyordu.Aoo telefonuma saat kaçta nerede buluşacağımıza bakmamıştım evet mesaj gelmışti.Ama nerede buluşacağımız yazmıyordu Matt evimin adresini istemişti geç kalmak istemiyordum hemen ona evimi tarif ettim ona ''tanıştığımız parkın orada kırmızı bir ev var zaten seni dışarıda bekliyorum'' diye bir mesaj atmıştım sanırım evi yakındı saat 12:03'de evime gelmişti.Tam karşımda duruyordu ve o kadar tatlı gözüküyordu ki!!!
Umarım beğenirsiniz arkadaşlar =))
Sıla B. Kenger