Bu Sefer Bittim Ben

10 2 2
                                    

Kızın ensesinden tutup kafasını duvara vurdum defalarca.

Benim olandan uzak duracaksın pis sürtük şimdi defol git buradan.

Kız gitmişti gerçekten sinirlerim bozuldu.Sevgilim beni sakinleştirmeye calisti.Tam o anda kapidan müdür ve o Sürtük girdi.Daha ne olduğunu anlamadan bağırmaya başladı.

İste bu kız hocam kafami bu hale getiren bu cani.

Ben kendimi zor tuttum.Şimdi ne yapıcaktım ben.Zaten daha yeni disiplinden geldim,tekrar yaşamak istemiyorum ben.Ben düşünürken müdürümüz Akif Bey konuşmaya başlamıştı bile.

Doğru mu Mira.Gerçekten nasil yaptin bunu sen nasil.

Ama hocam gerçekten sinirlerimi bozdu.Boyle olsun istemedim.

Kes sesini Mira.HEMEN ODAMA.

Lanet olsun yine aileme aciklama yapmak zorunda kalacaktım.Ne dicektim ben onlara ya.Off off.Bunlari düşünürken müdür beyin odasına geldim.

Gel içeri küçük hanim.

Bu müdür gerçekten çok ilgi çekiciydi. Uzun boyu,renkli gözleri,esmerdi.Ve daha 29 yasindaydi.

Hocam beni dinler misiniz yoksa savunmami yazayım ?

Al şu kagidi ve savunmanı yaz.

Beni dinlemeyeceğini biliyordum.Ve bende aslında hic işe yaramayacak savunmamı yazdım. Aklima bir fikir gelmişti.Ve yapmaya başladım. Savunma kağıdımı aldim ve ayakta disariyi izleyen müdürün yanına gittim.Karşısında durmadan önce arkası dönükken etegimi iyice kivirdim.Gomlegimin ilk iki düğmesini açtim.Ve hazırdım.Yanina yaklasip elini omzuna koydum ve bana önünü döndüğünde iyice yaklaştım aramizda 2-3 santim kaldı.

Mira dur.

Bişi yapmıyorum hocam.

Bunu oldukça sexi bir sesle söylemiştim.Boynundan tutup beni duvara yasladı.

Bunu sen istedin.

Amacima ulaşmıştım.Yada ben öyle sanıyordum.

Bunları ailene söyleyince ne yapacaksin merak ediyorum küçük hanım.

Yapmayin hocam.Bu sefer olmaz.

Mira çık odadan.Defol!

Ne yapıcaktım ben şimdi. Of Allah ım.İşte bu sefer bittim ben!!!




Arkadaşlar lütfen hikayemi tavsiye edin yardımınıza ihtiyacım var.Kimse okumadıği için yeni bölüm yazma hevesim kalmıyor.Lütfen yardım edin.İyi okumalar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin