Karakter Tanıtımı

73 3 0
                                    


 Sevdiği çocuğu kaybetmiş, hastalıkla mücadele eden arkadaşına destek olmaya çalışan, ama asla ölen sevgilisini unutmayan unutunca kendine kızan bir kız. Ekin Demir...

sevecen, neşeli, tembel, Nisan'la bir oldukları zaman tam bir atarlı ergen, çok konuşan,  Sibirya etkili esprileriyle tanınırdı. Ta ki sevdiği oğlanı kaybedene dek. şu an bu duygulardan eser kalmamış, kaldıysa ki kırıntısıdır. Depresif, somurtkan, çok konuşmayan, tanımadıkları kişilere karşı agresif ama canından çok sevdiği 3 arkadaşları ileyken bu duyguları az da olsa bastıran biri haline gelmiştir.

Hayat güzelken birden mücadele etmesi gereken ölümcül hastalıkla karşılaşan bir kız. Hira Atasoy...

her zaman güler yüzlü, sevecen, iyi niyetli, en girişken, becerikli, başarılı bir kızın hayatına buradan baktığımızda 'keşke bende öyle olsam diyoruz' ama her tatlının bir acısı vardır. böyle güzel bir hayat varken amansız bir hastalığa yakalanmak çok saçma değil mi ama? 

Hayatını modaya ve en yakın 3 arkadaşına adamış, kokoşluğun en önünde bayrak tutan bir kız. Mira Sönmez...

herkesin özenerek baktığı, güler yüzlü ama en sevdiği kıyafetlerden birine bir şey olduğu zaman suratsız bir canavara dönüşen, uykucu, kurnaz, oyunculukta bir numara, normalde takmayan biriyken ciddi bir olay karşısında en ciddi kişidir.

Ciddi duran ama içinde ponçik bir ayıcık yatan bir kız. Açelya Güven...

nazik, kibar, anlayışlı biri olduğu kadar da kotası dolduğu anda volkanik yanardağ kadar da can alıcı olabilen son sınıf olmasıyla keyif süren biridir.

 ''Atara atar, gidere gider kardeşlerime bulaşanın işi biter'' felsefesiyle yolunda ilerleyen bir kız. Nisan Akın...

hayatın akışını bozmayan bir şey olduğunda dokunmasın kimse keyfine, ciddi olay karşısında ne yapacağını bilemeyen, sevimli ama içinde atarlı ergen yatan, resim çizmede yetenekli, kız olmasına rağmen tam bir abi edasıyla takılan bir kızdır.


--Birbirlerine görünmez kalın halatlarla bağlanmış 4 güzel genç kız--

Uzak doğu göçmeni, yakışıklı, kardeşine nazaran bütünüyle sert bir oğlan. Tuna Sinkanya...

Annesinin ölümünden sonra sıcakkanlı delikanlı gitmiş yerine sert, despot, dediği ikiletildiği zaman sinirlenen biri haline gelmiştir. yakışıklıdır, kimseye belli etmese de her şeyi detayına kadar araştırır,inceler,öğrenir. çok dikkatlidir. kendini beğenmiştir. Kardeşiyle birlikte Güven&Atay holdingin varisleriyle kavgalıdır.  Laf sokmasını iyi bilir. Odun-Öküz olmazsa olmazıdır.

 Uzak doğu göçmeni, yakışıklı, kardeşine nazaran bütünüyle de olmasa anlayışlı kibar bir oğlan. Poyraz Sinkanya...

Üvey annesinin ölümünden sonra kardeşiyle birlikte yaşamaktadır. sevimli, kibar, anlayışlı, sır tutmasını çok iyi bilen, pek detaya takılmayan ama hiçbir şeyi unutmayan, oldukça zeki birisidir. kendini beğenmiş havalı birisidir ama bu yönünü bazen kullanır. bir detay var ki maalesef Odun-Öküz karışımı bu arkadaş içinde geçerli.

 Holdingin tek varisi olan yakışıklı bir o kadar da sert bir imaja sahip bir oğlan. Aras Atay...

Ailesinin tek oğlu  zengin, havalı, elinde bulunan güçten dolayı sert bir mizaca sahip, en yakın arkadaşı Meriç olan,  yakışıklı, sadece Meriç ve iki kuzeni ileyken esprili, komik biri olur. Güven&Atay holdingin ortaklarından biridir. Normalde sert bir adam olan kişinin Odun-Öküz olduğunu söylesek abes kaçmış olmaz.

 Holdingin tek varisi olan yakışıklı bir o kadar da sert olmayan ama tilki kadar kurnaz bir oğlan. Meriç Güven...

Ailesinin tek oğludur. iyi yetişmiş, saygılı, kibar, anlayışlı, duygulara önem veren biridir. iyi özelliklerinin yanında kötü özellikleri de var tabii; aşırı sinsi/kurnaz , sivri dilli, keskin bir zekaya sahiptir. iyi yönleri sevdiği kişiler yanındayken gün yüzüne çıkarken, kötü yönleri ise sevmediği kişilerin yanındayken belli olur. böyle bir kişi tabi ki Odun-Öküz olacak.

 Çapkınlıkla mastır yapmış, ciddi bir ilişkisi olmamış, her zaman dalgaya vurmuş bir oğlan. Emir Sönmez ...

çapkın, yakışıklı, eğlenceli, canı sıkıldığında dedikodu yapan, zeki, egoist, kıskanç ki kardeşinin giydiği her elbisenin boyunu santimi santimine ölçen birisidir. E haliyle Odun&Öküz olacaktır.


--Meriç ve Aras, göçmenlerden Tuna ve Poyraz, bu ikilik gruplar; düşmanlar, arada kalmış bir de Emir ama tek bir ortak yanları var. HEPSİ BİRER ODUN... --  

BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin