Beginning

4 1 0
                                    

Radyodadaki cızırtılı ses fazla anlamasamda bir ölüm haberi veriyordu.Annem radioya uzandı ve tek hamlede kapattı.Endişesi ne kadar yüzünden okunuyor olsada soğuk kanlı gibi davranmaya çalışıyordu.Bunlar beni fazla endişelendirmese de tüm şehir alarmdaydı.Her yer polis arabalarıyla doluydu.İnsanlar sanki yavaş yürürlerse ölecekmiş gibi davranıyordu.Bunların nedenini merak etmiştim.Annem hiç bir zaman bu haberleri dinlememe izin vermemişti.Sağ tarafımda oturan ablama baktım.O,annem kadar endişeli olmasada endişeliydi.Bunu dikkate alarak onun da haberleri dinlediğini anladım.Araba durdu.Annem ve ablam seri hareketlerle arabadan indi.Ben ise yavaş yavaş sanki biri hayatı yavaş çekime almış gibi indim.Annem kolumdan tutup beni eve çekti.Bileğim kızarmıştı.Kapıları kilitledi ve bana bağırmaya başladı."Sen ne yapıyorsun ha!"sonra aklına bir şey gelmiş gibi sustu ve fısıldarcasına konuştu."Daha sonra konuşucağız."dedi ve aceleyle şalterleri indirdi.Çekmeceden mumları çıkardı ve evi onlarla donattı.Pencereleri tahta ile kapattı.Bize-özellikle bana-sessiz olmamızı konuşacaksak bile fısıldayarak konuşmamızı istedi.Biraz sonra kapı çaldı.Annem delikten baktı ve yine seri bir haraketle kapıyı açtı.Babam elinde ve yanında yüzden fazla koli ile duruyordu.Beni gördü ve tebessüm etti.Bunu ben korkmayayım diye yapmıştı.Bende ona tebessüm ettim.Babam ve annem hepsini içeri taşıdı ve kapıyı kilitledi.Kolileri açtılar.Orada tam olarak 200 koli vardı.Yüz koli yemek,yüz koli ise su.Bunları bütün aile olarak kilere yerleştirdik.Babam hesaplama yaptı ve bunun bize sadece 1 yıl idare edebileceğini söyledi.Her şey dahada pahalı olmaya başlamıştı.Ablam penceredeki tahtaların arasından mahalleyi izliyordu.Ağlıyordu.Daha fazla dayanamadı ve lavaboya koştu.Annem ve babam kilerden çıktıklarında onlara olanları anlattım.Lavaboya doğru koştular.Kapıdaki notu okudular.
"Sevgili ailem'
Sizi seviyorum ama sizden özür dilemem lazım.O yaratıkları gördüm.Hepimiz için geliyorlar.Dünya ölüyor ve bunu yaparken bizi değil o hastalıklıları içinde istiyor.Dayanamıyorum.Onlar size veya bana bir şey yapmadan ben yapacağım."
Ve hepimiz banyonun altında biriken kanı gördük.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hold on ||T.W.D|| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin