prologue

291 41 12
                                    


  Keď prechádzaš peklom, nesmieš sa zastaviť."   

1.04.2016, Beacon Hills

Boli sme všetci šialení. Všetko sa to stalo počas letných prázdnin. Myslela som si, že to budú obyčajné prázdniny ako každý rok, no mýlila som sa. Všetko bolo inak. Videli sme veci, ktoré nie sú normálne. Som šialená? Každý deň som sa pýtala Stilesa dokola tú istú otázku. "Kedy to skončí?" Priala som si, aby bol koniec tohoto všetkého. Chcela som žiť obyčajný život, no oni mi zničili život. Už nikdy nebudem normálnou teenegerkou. Nebudem chodievať s kamarátmi na párty. Každú sekundu svojho života sa budem otáčať, aby som sa uistila, že ma nikto nesleduje. Keď sa to stalo, myslela som si, že ja aj Stiles zomrieme. No, keď tam vtedy vtrhol Scott s Isaacom mala som konečne nádej, že to všetci prežijeme. Že budeme opäť šťastní.
Všade bola krv a sklo. Mala som sa báť? Bola som vydesená na smrť. A keď to už všetko konečne skončilo, zbláznila som sa. Každú noc som mávala nočné mory. Všade kam som išla, išli aj oni so mnou. Už som si myslela, že ma už nikdy nikto nezachráni. Vtedy prišiel on - Stiles a zachránil ma pred všetkým tým zlom, ktoré ma poznamenalo. Vyplnil tu prázdnotu v mojom srdci. Nikto ma nikdy nemal tak rád ako on. Miloval ma a ja som si uvedomila, že nebyť jeho už by som tu nebola. Napokon bol mojím všetkým a milovala som ho viac neč čokoľvek na tomto svete.

Lydia Martin.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 23, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Darkest Mind Where stories live. Discover now