A/N Heey Boobear hier!!
Marie en ik zitten eindelijk in de 3de wat betekent: veeeeeeel huiswerk. en we zitten ook nog eens in 2 verschillende klassen. Dus stukjes schrijven word heel lastig. We proberen vol te houden maar het blijft lastig. Dus nu eindelijk 'Hoofdstuk 6'!!
Cody's Pov
Nadat de jongens het verhaal over de blonde verf hebben uitgelegd gaan we naar de disco. We drinken wat en dansen op de dansvloer. Tegen 12en gaat Britt naar bed.
"Heey Cody!!" schreeuwt er iemand over de muziek heen. Ik draai me om. "Kan ik je even spreken?" vraagt Harry. "Sure!!" gil ik terug en samen lopen we naar de wc's in de hoek van de disco. Als we op de wc's zijn merk ik pas dat ik een irritante hoge piep toon in mijn oren hoor. Daar heb ik hopelijk met de concerten geen last van door de oortjes. Ik kijk in de spiegel. Ik kijk naar mezelf en trek mn shirt recht. Ik snap niet waarom de fans dit zo geweldig vinden. Ik haal een hand door mn haar. Ik draai me om en zie Harry ook bezig met zijn haar. Hij ziet me kijken en gaat snel rechtop staan. "Ik heb je hulp nodig." begint hij. "Het gaat over Britt." Watt?! Britt?! "Oke, vraag maar raak." zeg ik zo koel mogelijk. "Ik denk dat ik gevoelens heb voor haar. Maar ik weet niet in wat voor manier. Ik denk..," Hij kijkt me ernstig aan. "dat ik verliefd ben op Brittany. Maar dat kan niet vanwege de tour en Paul heeft het verboden!!"
Ik kijk hem aan alsof ik water zie branden. Het is stil voor wat voelt als een eeuwigheid. Ik begin te stotteren "Oh dat is... Dat is... Ik weet niet... Weet je het zeker?" Hij knikt en kijkt me hoopvol aan. "Ik had gehoopt dat ik misschien wat tips van je kon krijgen om haar ook verliefd op mij te laten worden." "Uh.. Ik weet het niet Harry. Brittany is een bijzonder meisje. Die versier je niet zomaar. Plus het mag niet van Paul." "Ja maar jij kent haar goed, kun je zeggen waar ze van houd?" Ik voel een steek van jaloezie. Ik ken Britt inderdaag goed. Maar ze is van mij. Ik wil haar niet delen. En al helemaal niet met Harry.
Louis's Pov
We zijn onderweg naar het huis als ik merk dat Harry opeens heel stil is. "Heey what's up, Hazza?" Hij kijkt me aan. "Slecht!" "oh.., waarom dan?" Hij gaat rechtop zitten en schraapt zijn keel.
"Ik heb Cody verteld dat ik verliefd ben op Britt." "You did what?!"
Ik kijk hem verstomd aan. "Are you nuts?? We moeten nog met hen samen werken voor het komende half jaar." "Dus??" "Hij vertelt het vast aan Britt en dan is er zo'n stomme spanning als we werken en dat haat ik! plus Paul heeft gezegd dat we geen relaties mogen hebben met Brittany!!" Harry kijkt me onschuldig aan. "Ja dat zei Cody ook al, hij zei ook dat Britt bijzonder was en dat ik het misschien maar moest vergeten''
"Ze is ook bijzonder maar misschien is Cody zelf ook in de knoop met gevoelens voor Britt?" "Denk je dat hij daarom zo raar deed?" ''Possible.'' antwoord ik. ''tis al goed Hazza, jullie mogen beide geen relatie met Britt. Dus no hard feelings." "Ja misschien heb je gelijk."
Hazza's Pov
We zijn thuis gekomen en ik ben van ellende direct naar bed gegaan. Ik heb gedoucht en lig nu in bed.
Misschien kan ik in het geheim Britt me uit nemen? En net doen alsof ze me helpt net shoppen voor een date? Maar dan naar de film gaan of beter... Misschien word ze zo dan verliefd op mij?
A/N I'm sooo sorry!! Its short!!
Ik heb echt heel weinig inspiratie.
Mommy direction Help!!
bye guys! Xxx βουβεαρ
JE LEEST
Loved you first (1D+Hollywood Heights
Fanfiction"gaan jullie akkoord met het contract?" Ik kijk Brittany twijfelend aan met een 'En?-moeten-we-het-doen blik. Ze knikt enthausiat ja. Ik geef haar een oprechte glimlach en zeg dan: "we gaan akkoord" "dan hebben we een deal!" zegt de producer terwi...