Videoyu Okurken Açın Biterse Tekrar Açın.
1. Bölüm
Handemasanın üstündeki kâğıdı aldı. Başlığa baktı. Kadim Ajans Kokteyl Parti Listesi.İsimlere göz gezdirdi. Tanıdık birkaç isim. İsimlerde tanıdık bir isim dahavardı. Ahmet Uçar. Üniversite yıllarına geri döndü. Üniversite aşkı olan Ahmet’i,onun romantik halleri, ucu yanık mektupları, beraber eğlendiği günleri ve birsürü iyi-kötü hatıralarına geri döndü.
Kapı sesiile kendine geldi. ‘’Girin.’’dedi nazikçe. Kapı açıldı. Gelen şuanda çalıştığıKadim Ajans’ın sekreteri olan Derya idi. ‘’ Buyur Derya ne vardı?’’ dedi. Deryaelindeki kâğıdı gördü. ‘’ Liste eline geçti mi diye kontrol etmek istedim.’’ Dedi.Hande kâğıdı havaya kaldırıp salladı, göz ucuyla Derya’ya baktı. Tebessümle ‘’Evet. Bu akşam ki kokteyl davet listesi mi?’’ dedi. ‘’Evet, bakmak istersindiye düşünmüştüm.’’ dedi Hande’ye bakmaya devam ederek. Ve odadan çıktı. Hande’ise düşünceleri ile baş başa kalır. Demek başarmıştı Ahmet. Babasının sözünüdinlemiş, bir tanecik aşkı Hande’yi İstanbul’da bırakıp eğitimine yurtdışında devametmişti. Hande üniversiteyi bitirmişti. Birkaç ay sonra Kadim Zorlu ile tanışıpKadim Ajans’ta işe başlamıştı. Ahmet ise yurt dışındaki eğitimini tamamlamıştı.Ahmet’in babası olan Mustafa Uçar kuruduğu Uçar Holding’i, Ahmet’in abisi Hakanzamanla Uçar Ajans yapmıştı. Kardeşini ise ajansın başına geçmesi için onu yurtdışına göndermişti. Ahmet istemedi ve babası ile abisine karşı çıkmıştı. Fakat yenikdüştü. Şimdi ise Ahmet, Uçar Ajans’ın müdürü ve işi gayet iyi idi.
*****
Hande ajanstan çıkıp giyim mağazalarınadoğru gitti. Vitrinden kırmızı şarap rengi, bebe yakalı, sırt tarafı dantellikelebek desenli dekoltesi olan gece kıyafeti beğendi. Reyon görevlisinden kendibedenine uygun olanı getirmesini istedi. Getirilen kıyafeti boş bir kabindedenedi. Ayna karşısına geçip kendisine baktı. Gayet güzeldi. Kıyafeti çıkarıpkasaya kıyafeti verdi. Cüzdanından kredi kartını çıkarıp posttan kartı geçirdi.Ve şifreyi girdi. Bayan kıyafeti kutuya koydu. Kutuyu da mağazanın kendikahverengi kâğıt poşetine koydu. Üzerinde mağazanın adı vardı. Hande mağazadan çıkıpayakkabı mağazalarında birine geçti. Platformlu ayakkabı baktı. Ve kendi ayakkabınumarasına uygun, deri, siyah ve istediği gibi platformlu bir ayakkabı aldı. Eminolmak için denedi. Ayağına tam olmuştu. Ayakkabıyı satın aldı. Avm’den çıktı. Anacaddeye vardı. Taksi çevirdi. Ve evinin adresini şoföre söyledi. Araba evinin önündedurdu. Taksi metredeki parayı ödedi. Ve kendi katına çıktı. Kapıyı açıp aldıklarınıhemen bıraktı. Bir koşu banyoya girdi. Ve sıcak suyu açtı. Kıyafetlerini çıkarıpsuyun altına yorgun bedenini bıraktı. Banyodan çıkınca saçlarını kuruladı. Mağazadanaldığı kıyafeti giydi. Geçen hafta aldığı ‘’Amor Amor ‘’ markalı parfümü sıktı.Aynaya geçip saçını düzgünce atkuyruğu yaptı. Kırmızı bir ruj, siyah rimel ve siyah kalem sürdü.
******
Aşağı inip önceden çağırdığı taksiile istiklal caddesinde bulunan 360 Bar’a gitti. Kadim Bey ile Derya kokteyl içinburayı uygun görüp tutmuşlardı. Hande’ye de Derya dün iş saatinde demişti mekânı.Hande bara girdi. En üst kata çıktı. Bar camekândı. Ve hoş bir yerdi. Galata Kulesinigören hoş manzaralıydı. Boş gözlerle etrafına baktı. Gözleri Ahmet’i arıyordu. Birielini kaldırdı. Kadim Bey’di bu. Kendisini yanına çağırdı. Hande Kadim Bey’in yanınadoğru gitti. Merhabalaşıp hoş iki sohbet ettiler. Bir anda mekâna biri daha geldi.Yanında hoş bir bayan. Hemen tanıdı onu. Ahmet Uçar’ın ta kendisi idi.