GÜNÇİÇEK SEYMEN : Ben Günçiçek yada Cimbom. 18 yaşındayım. Karabiber ve Salçayla aynı evde kalıyorum.Yani Elçin ile de sayılırım çünkü o hep bizde kalır . Evine gitmez.Annem ve babam ben 10 yaşındayken ayrıldı.Babam annemden ayrıldıktan sonra yeni biriyle evlendi.2 yıl kadar annemde kaldım.Daha sonra babamın ve o aptal eşinin evine taşındım. Keşke taşınmasaydım o ayrı konu. Her neyse. 3 yıl kadar onlarla kaldım.Daha sonra kendi evime taşındım. Normal bir ünversite oğrencisiyim. Yani öyleydim. Taa ki Salçanın aklına uyup evde televizyon izlemek varken varken bara gittiğim zamana kadar. İşte o gün bütün hayatım değişti...
SEVİL ÖZTÜRK : Ben Sevil. 18 yaşındayım. Cimbom ve Salçayla yaşıyorum. Ve Elçinlede tabi. Ailemle kavgalı falan değiliz fakat pek görüşmüyoruz. Ayda 1 ararlar o kadar. Üvey kardeşimden vakit bulamadıkları için... Onları en son geçen sene görmüştüm. Her neyse. Artık kendi evime taşındım. Normal ve kendi halinde bir insandım. Hayatımız Salçanın bizi o bara götürmesiyle değişti.
ELÇİN PAKSOY : Ben Elçin. 18 yaşındayım.Kendi evim var fakat Cimbom, Salça ve Karabiberin evinde yaşıyo gibi bişeyim. Onlar benim hayattaki en değer verdiğim insanlar. Ben ailemi 5 yaşında kaybetim.Ve Cimbom o zamandan beri yanımda.Salça ve Karabiberle 13 yaşında tanıştık.Daha doğrusu Cimbom tanıştırdı.Daha sonra onlar aynı eve taşındılar.Bende yanlız kalmıyım diye onlarla kalıyorum ama eve taşınmış değilim.Zaten Cimbom duymasın ev küçük dördümüz sığmıyoruz.Hayatımız Cimbom,Karabiber ve Salçayla bara gittiğimizden sonra değişti...
NEŞE KARABÖCEK : Ben Salça. 18 yaşındayım.Cimbom ve Karabiber ile , yani kız kardeşim kadar sevdiğim kızlarla aynı evde kalıyorum.Elçini de unutmamak lazım. Üçüde benim için çok çok önemli. Ailemden nefret ediyorum. Onları en son 13 yaşında doğum günümde görmüştüm. Daha sonra bir daha görmedim. Cimbom,Karabiber ve Salçayla ile bir kaçamak yapalım dedik. Ve herşey bir anda değişti.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MERT KARATÜTÜN : Ben Mert. 18 yaşındaym.Daha doğrusu gözüküyorum.Asıl yaşım. Boşverin daha sonra öğrenirsiniz yaşımı. Rüzgar ve Güney ile yaşıyorum. Onlar benim kardeşim gibi. Normalde New York'ta yaşıyoruz. Türkiyeye tatil için gittik. Ve Türkiyede kalmaya karar verdik. Türkiyede barların güzel olduğunu duymuştum. Bu yüzden Rüzgar ve Güney ile bir bara gittik. Orda herşey değişti.
GÜNEY SAMYELİ : Selam Ben Güney. 18 yaşındayım. Mert ve Rüzgar ile aynı evde oturuyoruz. Türkiyede yaşıyoruz. Aslında o kadarda güzel bi ülke değil ama Rüzgar ve Mert için katlanıyorum. Neyse. Ha az daha unutuyodum. Mertin hayatımızı değiştiren o bara gitmeye bizi zorlamasıyla değişti hayatımız....
RÜZGAR ÇELİK : Ben Rüzgar. 18 yaşındayım. Güney ve Mert ile aynı evde yaşıyoruz. Çok yakışıklı ve karizmatiğimdir. Ailemle pek görüşmüyorum.,Türkiyeyi o kadar beğendik ki burdan ayrılamadık. Mert ve Rüzgarla aynı okula gidiyoruz.. O gece hayatımın değişim gecesiydi ve bunun nedenide Mertin ısrar ederek bizi o bara götürmesiydi..
TANITIMIMIZ...