Βερο : "Καλημερα μαμα καλημερα μπαμπα! "
Μαμα : "Καλημερα παιδι μου"
Μπαμπας:" Καλημερα... Καποια δε κοιμηθηκε παλι το βραδυ..."
Βερο :" Η αληθεια ειναι πως δεν ειχα υπνο και εβαλα ταινια!"
Μαμα : "Καλο μ κοριτσι πρεπει να κοψεις αυτο σου το συνηθειο σε λιγο ξεκινανε τα σχολεια... "
Βερο :" Ναι μαμα μου το ξερω θα κανω οτι μπορω το υποσχομαι!!! "
Μπαμπας : "Δε θα παρεις πρωινο μαζι μας? "
Βερο : "Ναι θα παρω μισο να παρω τηλεφωνο την Τατιανα να δουμε τι θα κανουμε σημερα και ερχομαι. "
Μαμα : "Ναι αλλα μη πιαστειτε παλι με τις ωρες...... Μερα - νυχτα μαζι ειστε να σε δουμε και μεις λιγακι. "
Μπαμπας : "Ρε Φαιδρα ασε το παιδι καλοκαιρι ειναι σε 1 μηνα περιπου ξεκινανε τα σχολεια. Και στο κατω- κατω με την φιλη της θα βγει οχι με αγορι.... "
Φαιδρα: "Ναι Σπυρο μου αν σου κουβαλησει το αγορι και σου πει αυτος ειναι θα σου πω εγω..... "
Σπυρος : "Ελα βρε γυναικα τα παρα λες!! "
Βερο:"Μαμα ο μπαμπας δικιο εχει και στο κατω - κατω ειμαι μικρη ακομα προτεραιοτητα μου ειναι η καριερα μου"
Μπαμπας :" Και για πες μου μικρη τι θες να γινεις? Αν δεν αλλαξεις γνωμη... "
Βερο :" Γυναικολογος μπαμπα μου αυτο ηθελα απο παντα!!! "
Μαμα : "Κανεις λαθος γλυκια μου εχεις αλλαξει τουλαχιστον 5 επαγγελματα! Οσα θυμαμαι εγω δηλαδη. "
Βερονικα : "Οχι μαμα μ και 5? Ισως 2-3 παραπανω δε νομιζωωωω......"
Μπαμπας : "Οχι Βερονικα καλα λεει η μαμα σου. Στα 4 ηθελες να γινεις δασκαλα. Στα 5 να εχεις δικια σου επιχειρηση. Στα 8 να γινεις πωλητρια. Στα 10 αεροσυνοδος. Και στα 12 γυναικολογος. Να δουμε στο τελος μη γινεις καθαριστρια. Εγω λεω γινεις δημοσιογραφος. Και δουλεια θα εχεις και καλα πληρωνουν. "
Βερο : "Καλα τα λες μπαμπακα μου αλλα δε μου αρεσει..... Και πες γινομαι δημοσιογραφος που θα δουλεψω? "
Μπαμπας : "Μα φυσικα θα μιλησω στον Γιωργο το αφεντικο μου. Καλα εσυ ξερεις εσυ αποφασιζεις για το μελλον σου. Δεν επιμενω θελω το καλο σου και το ξερεις. "
Βερο :" Ναι μπαμπακουλη μου και σε ευχαριστω πολυ για την στηριξη και την κατανοηση σου εισαι ο καλυτερος μπαμπας του κοσμο!!!!! "
Φαιδρα : "Εγω παλι λεω να αφησουμε την κουβεντα και φαμε. "
Σπυρος : "Τι εγινε γυναικα ζηλευουμε? "
Φαιδρα : "Οχι αγαπη μου ισα ισα που χαιρομαι που τα πατε τοσο καλα."
Βερο : "Μαμα μου το ξερεις οτι οσο αγαπω τον μπαμπα τοσο αγαπαω και εσενα. Θυμασαι τι ελεγα μικρη?
"" Ειστε ισοι για μενα μια καρδια εχω μιση δικη σου και μιση του μπαμπα.""Μαμα : "Τωρα το λες αυτο που δεν εχεις αγορι και δεν αγαπησες ακομη, σε λιγο θα αλλαξεις."
Βερο : "Αυτο μαμα μου ποτε δε θα αλλαξει να εισαι σιγουρη."
Σπυρος : "Τι λες Φαιδρα μου στο παιδι? Ειναι μικρη ακομα για αγαπες και λουλουδια. Βερο μου μην ακους τι λεει η μαμα σου θα ερωτευτεις την καταλληλη ωρα και στιγμη."
Βερο : "Εγω παλι λεω να φαμε να σας βοηθησω στις δουλειες και το απογευμα θα βγω με την Τατι."
Μαμα : "Βερο τηλεφωνο η Τατιανα.... "
Βερο : "Τατι μου?? Τι θα κανουμε? Να ετοιμαστω?"
Τατι : "Ναι κολλητουλα μου σε μιση ωρα στη πλατεια!!! Τι θα βαλεις? "
Βερο : "Δε ξερω αν και εχει πολυ ζεστη μαλλον τζιν κοντο σορτσ μαζι με την αμανικη μπλουζα τηγρε και χαμηλες πλατφορμες εσυ? "
Τατι : "Και γω σκεφτομουν για σορτσ με κοντομανικη και χαμηλα παππουτσια."
Βερο : "οκ Τατι μου τα λεμε σε μιση ωρα φιλια... "
Τατιανα : "Βερο μου εισαι θεα!!!"
Βερο-:"και εσυ Αγαπη μου οπως παντα!!! Που θα παμε για καφε? "
Τατι :" Δε ξερω μιας και εχουμε παρα πολλες επιλογες..... Χαχα "
Βερο : "Γιατι το λες αυτο? Εχουμε και ωραια μερη στην Ξανθη. Παμε κυβερνειο?"
Και οι δυο μαζι :" Παμε!!!!! "
YOU ARE READING
ΝΕΑ ΖΩΗ ΝΕΑ ΑΡΧΗ
RomanceΟι ερωτες του δημοτικου και του γυμνασιου οπως ξερουμε δεν κρατανε παντα. Σε αυτην την ιστορι θα προσπαθησουν αρκετα για να κρατησει η σχεση τους. Αλλα τι θα γινει αργοτερα? Οι ηρωες μας θα τα καταφερουν τελικα να ειναι μαζι?