Karakter Tanıtımı

299 10 0
                                    

                    Hayal Elçin Doğan 
Elçin ailenin tek kızı olduğu için şımarık,istediği hersey yapılan bi kizdir. Daha bu sene gelmiştir Fransa dan. Okumak için Fransa ya gitmişti ama annesine aşırı bağlılığı yüzünden Fransa da  sadece-babbasinin zoruyla- 1 sene kalmıştı.Babasiyla da arası iyidir babası onu Prensesim derdi. Annesi ise ona Eşşek gözlüm derdi.
Elçin kahverengi uzun saçlı ve büyük gözlü oldukça güzel bir kizdir.

                     Emir Berke Yıldırım
Berke zengin bir ailenin 3 çocuğundan en  büyük olanıdır.  Bu durumdan hep rahatsız olmuştur. 1 erkek 1kiz kardeşi vardır. Babasıyla hiç geçinemez, babasına nazaran annesiyle daha iyi geçinir. Fazla şımarık değildir. Berk geçen sene kavga ettiği için okuldan atıldığı için bu sene yeni bi okula gidecekti. O hep kavga etmiştir zaten.
Berke tüm kızların gozdesidir. Hafif dalgalı saçlar ve o kaslar.... daha ne diyim:D

  
                      Hazal Kara
Hazal orta halli bi ailenin 5 çocuğundan sadec biridir. Derslerinde oldukça başarılıdır. Hep kıskanilan öğrenci modelindedir. Hazal kendini bildi bileli Emre yi seviyor. Ama emre onu pek umursamiyor.
Hazal pek bakımlı olmasada o da çok güzeldir. Yeşil gözler,ve sarı saçlar off

                    Emre Uçar
Emre zengin bir ailenin tek çocuğudur. Espri yeteneği iyidir ve sempatik bir tavrı vardır.  Kızların gozdesidir ve Berke nin de en yakın arkadasidir.
Emre de tıpkı Berke gibi oldukça yakışıklıdir.
Şimdilik karakterler bu kadar hikayeyi yazdıkça yeni karakterler eklenecek.
Arkadaşlar ben bu hikayeyi başka bir watppad hesabıyla yazıyorum ama bu hesap ta benim haticefb1907 olan diğer hesabında Aşk ile olan kitabına da bakarsanız çok mutlu olurum .

Zengin KizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin