Fransa dan dönüş

206 6 0
                                    

Multimedia daki Emir Berke:D

"Annem canım annem çok özledim seni " dedim anneme sıkıca sarilirken annem çoktan ağlamış boğuk çıkan sesiyle "Bende seni çok özledim eşşek gözlüm" dedi. Annemin bu huyu beni çok sinir ediyordu. Bana eşşek gözlüm demesi biri duyacak diye oldum Koşuyolu.  Ama suan onu düşünecek değilim. Annemin yanındayım ohh daha Nolsun ki? Annemle arabaya binip eve doğru gitmeye başladık. Ulan şu istanbul un trafiğini gene özlemişim be o kulağımi delecek seste olan şu araba kornalarini bile çok özledim.  Evet sonunda eve geldik hemen odama  çıktım ılık bi duş iyi gelebilirdi.  Odama girmemle bi şok yaşadım. Babam babam bana araba almış. Şimdi siz diyeceksiniz araba olduğunu nasıl anladın falan. Babam benim küçükken çizdiğim araba resminin üzerine anahtari koymuştu. Canım babam. Elime telefonumu aldım ve babamı aradım. Efendim kızım dedi. O AN yüzüme bi gülümseme geldi babam bana pek sık kızım demezdi. Babacığım hediyenin gördüm çok teşekür ederim dedim sevinçle. Önemli değil kızım fransa dan gelişini kutluyoruz. Dedi sonra dan telefonu kapattım. Çok mutluydum hemen garajı gittim ve babamın bana aldığı hayalimdeki arabaya baktım. Off gerçekten çizdiğim araba sn daha güzeldi. Önce bi çığlık attım canım babam ya .!! O AN sevinçle hemen arabaya bindim. Daha 18ime girmeye 1 ay vardı ama ben araba sürmeyi biliyordum.

***********
Tatilin bitmesine zaten 1 hafta vardı. Ve bitti.Bu bir haftayı sürekli arabayla birlikte geçirmiştim. 

Ve bugün okulun ilk günü. Yeni okul yeni insanlar,yeni arkadaşlar, yeni öğrenciler......ve dahası

Sabah zorlukla gözlerimi açmıştım sattı 7.00 di kalktım ve banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Saçlarımı tarayıp,hafif makyajla -rimel ve rikit-asagi indim saat 7.45 olmuştu. İlk günden okula geç kalmak istemediğim için kahvaltı yapmadan aşağı indim.
Aceleyle ayakkabilarimi giyip durağa doğru yürümeye başladım.

Arkadaşlar hikaye şimdi Size biraz sıkıcı gelebilir.  Ama ilerleyen bölümlerde hersey değişecek.
Hayal in başına birçok şey gelecek.
Emir ile karşılaşacak,vb şeyler gelecek bölümde görüşmek üzere. ..

Zengin KizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin