*Πλευρά Μαρίας*
Ακτίνας ηλίου χτυπούν στα μάτια μου και με ξυπνουν από την ήρεμο μου ύπνο. Νιώθω ένα βάρος πάνω μου και βλέπω την Σωτηρία να είναι πεσμένη πάνω μου. Αααα το πήραμε πολύ σοβαρά το χθεσινό. Πλάκα πλάκα το διασκέδασα όλο αυτό. Σηκώνομαι σιγά σιγά από το κρεβάτι, όμως η αγουροξυπνημένη φωνή της Σωτηρίας με σταματάει.
Σωτηρία - Μωρό μου τι ώρα είναι;
Χαχα νομίζει ότι είμαι ο Μανώλης. Τώρα θα δει.
Μαρία - Βρε Σωτηρία μου το ξέρω ότι είμαι σεξυ γκομενάρα αλλά λεσβία δεν γίνομαι.
Ανοίγει λίγο καλύτερα τα μάτια της, ενώ τα τριβει. Τότε μου πετάει θυμωμένη το μαξιλάρι στο κεφάλι.
Μαρία - Αουυυ!!
Σωτηρία - Σκασε μωρή! Αμέσως στο πονηρό πάει το μυαλό σου ηληθια. Τώρα φύγε να κοιμηθώ.
Κατεβαίνω κάτω και βλέπω τον Μανώλη να κατεβαίνει. Τότε μου λέει.
Μανώλης - Ξύπνησε το μωρό μου;
Εγώ ξεκαρδίζομαι και ο Μανώλης έρχεται κοντά μου.
Μανώλης - Σορυ ρε Μαρία..εγώ... Δεν απλά σε... Ξες σε μπέρδεψα.
Όταν ηρέμισα του απάντησα.
Μαρία - Μωρέ σήμερα τι πάθετε όλοι και με λέτε έτσι; Είμαι σεξυ το είπαμε αυτό αλλά όχι και τόσο.Μανώλης - Δηλαδή σε είπε και η Σωτηρία;
Μαρία - Ναιι!!
Λιωσαμε μαζί από τα γέλια και ξαφνικά βλέπουμε το Νικ και την Σωτηρία να έρχονται, τριβωντας τα μάτια τους, προς το μέρος μας.Νικ- Ποο μωρέ όρεξη έχετε πρωί πρωί;
Μαρία- Σιγά μωρέ... Πως κάνετε έτσι...
Σωτηρία - Πειναω
Μαρία - Και εγώ
Μανώλης - Έχω τηγανίτες
Σωτηρία - Αλήθεια; Αααα σε αγαπώ, σε αγαπώ, σε αγαπώ.
Λέει και τρέχει στην αγκαλιά του.
Μανώλης - Πάμε να φάμε Αντε.Πήγαμε να φάμε και ήταν πεντανόστιμες. Έχω ανάγκη να μιλήσω με την Σωτηρία τώρα.
Μαρία - Σωτηρία μπορώ να σου μιλήσω;
Σωτηρία - Φυσικά.
Σηκωνόμαστε και πάμε να φύγουμε, όμως το χέρι του Νικ με σταματάει.Νικ - Βρε αγάπη μου τι έχεις; Ακόμα μούτρα μου έχεις από χθες;
Μαρία - Οχι βρε Νικ μου,απλά θέλω να μιλήσω λίγο με την Σωτηρία.
Νικ - Καλά.
Πάω να φύγω όμως με ξανατραβαει.
Νικ - Σε αγαπάω.
Μαρία - Και εγώ σε αγαπάω Νικ.
Του απαντάω και του δίνω ένα πεταχτο φιλί.Πάμε στο δωμάτιο μου με την Σωτηρία και τώρα ήρθαν τα δύσκολα.
Σωτηρία - Τι συμβαίνει;
Μαρία - Δεν είμαι σίγουρη ότι ο Νικ με αγαπάει αληθινά.
Σωτηρία - Γιατί βρε είμαι σίγουρη για αυτό.
Μαρία - Απλά δεν έξω... Έχω λίγες αμφιβολίες. Όμως εγώ νιώθω λίγο περίεργα. Δεν μπορω να περιγραψω πως νιωθω αλλα θα κανω μια προσπαθεια να σ περιγραψω ποσο τελειος ειναι για εμενα ο αδελφός σου. Τα μαλλια του ειναι καστανα. Εχουν αυτο το ατημελητο λουκ και ειναι τοσο σεξι. Το προσωπο του δν εχει κανενα ψεγαδι και τα χειλη του ειναι τοσο τελεια και είναι τοσο απαλα και ζεστά. Ο τροπος που περπαταει, δειχνει τοσο ανετος και καθε του κινηση κανει ολους τους μυς του να τεντωνονται. Είναι ψηλός και αυτό με τρελενει γιατί κάνω μιτες για να τον φιλησω . Το σωμα του ειναι γυμνασμενο αλλά δεν με προσελκυουν μονο αυτα. Σιγουρα δν ειναι το πιο ομορφο αγορι ομως για εμενα ειναι τοσο ξεχωριστος. Ο χαρακτηρας του εχει κατι που με τραβαει πανω του σαν μαγνητης. Το χιουμορ του, ο τροπος που με πειραζει, ο τροπος που χασμουριεται, ο τροπος που καθεται, ο τροπος που βηχει. Μεχρι κι οταν κανει βλακειες ειναι τοσο τελειος. Δειχνει ξεγνοιαστος και ανετος. Οταν νυσταζει και τα ματακια του κλεινουν, οταν βαριεται και στηριζει το κεφαλι του πανω στο χερι του. Ακομα και οταν με πειραζει ή με ενοχλει ή με γαργαλαει με τρελαινει και με την καλη και με την κακη εννοια. Ο τροπος που αδιαφορει για καποια πραγματα με εκνευριζει και συγχρονως με κανει να τον ερωτευομαι ακομα πιο πολυ. Ειναι τοσο γλυκουλης και οταν κανει γκριματσες με κανει να θελω να τον σφιξω στην αγκαλια μ και να τον φιλησω μεχρι να μην μπορει κανεις απο τους δυο μας να αναπνευσει. Ο τροπος που τα μαγουλα του κοκκινιζουν οταν νευριαζει, ο τροπος που τραυλιζει και χανει τα λογια του οταν πρεπει να πει ασκηση που δν εχει κανει. Ακομα και ο τροπος που ειναι ετοιμολογος και που με πειραζει. Ο τροπος που γελαει ή φωναζει, ο τροπος που εκφραζεται και που χαμογελαει. Ο,τι κανει ειναι για εμενα μια...πως να το πω....δεν μπορω να το εκφρασω. Και μονο η σκεψη του μου προκαλει ενα τοσο δυνατο συναισθημα. Η φωνη του τοσο μελωδικη. Με εκνευριζει και συγχρονως με κανει να θελω να τον αγκαλιασω και να μην τον αφισω ποτε. Ολα πανω του ειναι ξεχωριστα και τα λατρεύω.Σωτηρία - Θεέ μου είσαι τόσο γλυκούλα. Είμαι σίγουρη ότι ο Νικ σε αγαπάει και το ίδιο κάνεις και εσύ. Αυτά τα λόγια πρέπει να του τα πεις. Θα τον κάνεις τόσο ευτυχισμένο. Σίγουρα τα νιώθει αλλά ο Νικ δεν ήταν ποτέ πολύ εκδηλωτικός και είμαι σίγουρη ότι σε αγαπάει πολύ. Φεύγω και σου τον φέρνω να μιλήσετε.
Μαρία - Δεν θέλω!!
Σωτηρία - είπα κάτι!Έφυγε και μετά από δύο λεπτά ο Νικ μπήκε στο δωμάτιο.
Νικ - η Σωτηρία μου είπε ότι....
Μαρία - Κάτσε.
Λέω και του δείχνω το κρεβάτι μουσική.
Νικ - Τι συμβαίνει όλα καλά;
Μαρία - Θέλω να σου πω κάτι αλλά σε παρακαλώ μην με διακόψεις.
Νικ - Εντάξει.
Αχχ πως το λες αυτό τώρα;
Αν δεν πιστεύει τα ίδια;_______________________
Λοιπόν Σορυ που δεν ανέβασα τόσο καιρό, αλλά δεν είχα ούτε χρόνο, ούτε έμπνευση. Θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ για την μεγάλη βοήθεια της -rainbowUnicorn-!! Σε ευχαριστώ πολύ καρδιά μου. Η βοήθεια σου είναι πολύ πολύτιμη!!! Σε λατρεύω.
Λοιπόοοον δεν έχω κάτι να σχολιάσω... Τα αφήνω πάνω σας...
Επόμενο δεν ξέρω πότε θα μπει.
Σχόλια και ψήφους αν μπορείτε 💋💖😍😘😍
YOU ARE READING
Η Αγάπη Μοιάζει Ψέμα
Teen FictionΗ ζωή της δεκαεξάχρονης Μαρίας αλλάζει ριζικά μετά τον θάνατο των γονιών της, από ένα τροχαίο ατύχημα. Εκείνη, επειδή είναι ανήλικη και δεν έχει γιαγιά η παππού και οι θείοι της ζουν στην Αμερική, αναγκάζεται να μεταφερθεί σε ένα ορφανοτροφείο. Εκεί...