4

2.4K 134 47
                                    

~Hoofdstuk 4~

Ik lig languit op het ziekenhuisbed. Morgen mag ik hier eindelijk weg. Ik werp een blik op de klok die 7 uur aangeeft. Kelsey komt zo, helaas. Je ziet duidelijk dat ze iets van plan is, Maar ik heb geen enkel idee wat dat is. 

"Hey Chelsea" Ik hoor de stem van Kelsey hard door de kamer. Ik draai mijn hoofd om naar de deur. Bang kijk ik naar de zuster en Kelsey die de kamer binnen komen gelopen. "Hoi" Zeg ik zacht. Een gemene glimlach vormt zich weer op haar lippen als ze met haar rug naar de zuster staan, en haar ogen kijken me dreigend aan. 

"Kels, ik mag morgen weer naar huis" Zeg ik met mijn grootste nep glimlach ooit. "Omg, ja chels dan kunnen we weer shoppen en naar jongens kijken" Ze ratelt een paar dingen vrolijk. De zuster kijk ons glimlachend aan. Ziet ze dan echt niet dat dit nep is, kom op ze kan echt niet acteren. De zuster loopt de kamer uit. 

Als ze net de deur heeft gesloten. Komt Kelsey gelijk op me af stormen. "Luister Chelsea, sinds jij in mijn leven bent heb ik het moeilijk. Aangezien ik doordat ik jou moet pesten. Ik minder tijd heb voor andere dingen" Vragend kijk ik haar aan. Bedoeld ze nu dat ze wilt stoppen met mij pesten. 

"Natuurlijk ga ik niet stoppen, met wat ik nu doe" Het beetje hoop wat ik net had is gelijk weer weg. "Maar ik heb een oplossing gevonden voor dit lastige probleem" Sist ze me toe. Ik kijk haar vragend aan. 

"Je moet dood" Ze zegt het simpel alsof het niks is. Ik kijk haar met open mond aan. "Dood" Ik herhaal haar verbaasd. "Ja dood. Niemand zal je missen, en dan kan je weer samen zijn met je ouders" Ik kijk haar met grote ogen aan. Mijn ouders ik mis ze zo erg.  Ze waren de enige die ik nog had. Een traan rolt over mijn wang als ik aan de herinneringen denkt. Snel veeg ik hem weg in de hoop dat Kelsey hem niet gezien. Maar te vroeg gejuicht "Kijk je moet zelf huilen, je mist ze en zo kan je weer samen met ze zijn" Ze zegt het met een lieve stem. Die net zo fake is als haarzelf.

*ping* 

Een geluid komt uit de dure telefoon van Kelsey. Ze ontgrendeld hem en kijkt met een grote glimlach naar haar beeldscherm. "Yes, Ties heeft een nieuwe video geüpload" Verbaasd kijk ik haar aan. "Ties" Zeg ik verbaasd. "Kom op varken je gaat me nu niet zeggen dat je Ties niet kent. Hij is zo perfect zijn haren. Zijn lach. OMG Ik ga met hem trouwen, en we krijgen hele schattige kinderen." Ze kijkt me een verliefde blik naar de muur. Het is duidelijk dat ze een crush heeft op die Ties gast. "Hij lijkt me wel leuk" Zeg ik met mijn zachte onzekere stem. Gelijk kijk ze me boos aan. "Ties is van mij Bitch. Als je ook maar een beetje aan hem komt. Ik maak je af. Ik zorg er voor dat je nooit meer normaal kan praten" haat stem klinkt hard en dreigend door de kamer. Ik knik snel. 

"maar dus over je dood" Zegt ze grijnzend. 

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>

Ties next hoofdstuk :) Wat vonden jullie er van?  Laat het weten! Ik ben echt blij heel veel mensen lezen dit boek!!!!!

xxx Rosalie 

vote/comment/follow? 

Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu