Imagine cu Louis pentru AncaTomlinson

1.3K 51 17
                                    

Pentru @AncaTomlinson cu multumiri pentru ca ma ajuta sa traduc Dark! :) 

Enjoy it!!

Tu si Louis implineati 5 ani de cand sunteti impreuna si 3 ani de cand v-ati casatorit si ati facut un baietel pe nume Tommy ...

Intr-o seara il duceai pe Tommy la culcare si stateai cu el pana adormise,iar cand ai plecat in camera acolo Louis te-a luat de talie si restul "magie".

De dimineata Tommy il intreaba pe Louis : 

Tommy : Tati,de ce tipa mama aseara?

Louis : De placere dragule...spune Louis cu o privire amuzata spre tine.

Tu : Louis Williams Tomlinson! strigi tu furioasa.

Louis : O durea ceva Tommy,e bine nu iti fa griji ,spune Louis amuzat.

Tommy : Ok tati,si dupa se duce la voi in camera.

Azi trebuia sa vina la voi acasa toti .. Harry cu cea mai buna prietena a ta (eu) si Darcy,Liam cu Danielle si Niall.

Cand erati gata Tommy a venit la voi : 

Tommy : Am gasit un balon! Trebuie sa il arat si lui Darcy!

Cand Louis se uita la Tommy il bufneste rasul.

Tu : Tommy,mai bine il pun in dulap... spui tu incercand sa il iei din mana.

Tommy : Nu,mami. Vreau sa il arat lui Darcy!! spune el smiorcaindu-se,dar nu ii puteai lua "balonul" din mana pentru ca il tinea bine si plus ca incepea sa planga.

Cand toti au ajuns s-a intamplat pozna..

Tommy : Darcy,uite ce balon am!

Harry cand a vazut ce avea Tommy in mana il bufnise rasul,la fel si ceilalti si veni spre tine si Louis.

Harry : Mai bine ati avea grija unde le lasati,spune el intr-un ras,dar totusi incet sa nu auda copiii.

Aceasta a fost cea mai haioasa intamplace cu Tommy...

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Sper ca ti-a placut! Stiu a fost cam perversa,dar asta gandesc eu,acum,la ora 9 dimineata.

Multumesc ca ma ajuti cu Dark! Iti raman datoare :) 

Crisuu x

Imagine-uri cu One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum