Uçakta Düşünceler

213 31 0
                                    


      Hareketsiz bir yaşam fikri ona çok garip gelirdi. Hareket etmeden yaşayabileceğini düşünemezdi. Hele masabaşı iş fikri onun midesini bulandırıyordu.

      Ama birkaç yıl önce g.doğuda ağır yaralandığında işe döneceği zaman için masabaşı teklifi yapılmıştı ve uzun bir süre düşünmüştü kabul etmeyi,sonuç olarak kabul etmemiş ve bu fikirden gittikçe daha da nefret etmeye başlamıştı.

      İnsanların sağlıklı oldukları halde ve hareketkli bir yaşam sürme ihtimalleri olduğu halde masabaşı iş peşinde koşmaları ona en kısa tabirle aptallık gibi geliyordu. Hele ülkesinin birçok gencinin tek hayalinin memur olmak olduğu gerçeği midesini bulandırıyordu.

      Memur olup garanti maaş gibi şeyler peşinde koşmaktansa bu gençlerin ticaret ve bilim ile ülkeye çağ atlatmalarını mümkün görüyordu. Belkide bu gençlerden bu cesaret veya azim bilerek alınmıştı. Genç adamımız gençti ve bu yüzden "Genç adam" diyoruz.

      Onun yaşıtları genelde babalarınddan kalan işi devam ettirmeye çalışıyorlardı ve ortaya yeni hiçbirşey koymuyorlardı. 

      Tam bu düşünceler arasında boğuşurken uçak titremeye başladı. Çok sert bir türbülansa girmişlerdi. Genç adam ona öğretildiği gibi ağzını açarak iç basıncını dengelemeye çalıştı ve kısa bir süre içinde türbülans bitti.

     Bu sırada aklına g.doğuda nasıl vurulduğu geliyordu. O sıralarda Özel Timci idi. İşinin en iyilerindendi..


Bir Komandonun AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin