Sol kolunda uzun ve geniş bir parça saplanmış idi. Şaşırarak "Allah Allah" dedi ve elini kafasının arkasına götürüp sıvazlamak istedi. Çok şaşırdığında böyle yapardı. Kafasının arkasına dokunduğunda büyük bir acı ile irkildi ve orayada bir parça girdiğini anladı.
Bu sırada aracı kullanan timci hızlıca hastaneye sürüyordu. Genç adam ekibine sesini duyurmaya çalışıyor ve "Şehit, yaralımız var mı?" diye soruyordu ama sesi bir türlü çıkmıyordu. Sonradan öğrendiği kadarı ile sesi fısıldar gibi çıkıyormuş ilk zamanlar.
Önüne döndü genç adam ve yola bakıp çok hızlı gittiklerini varsaydı. Başını aşağı eğdi ve tabiri caiz ise oluk oluk kan akıyordu. Başının arkasından akan kan ensesinden boynuna oradan da sakalları arasından yere düşüyordu.
O kadar çok kan akıyordu ki "Şehitlik bugüne nasipmiş demekki" dedi.
Hastaneye vardılar ve 112 çalışanı ATT ciler genç adamı indirmeke için Cobra tipi aracın içine girmeye çalıştıklarında dar olduğu için giremediler. Genç adam "Ben kendim çıkarım" dedi zorla ve zor bir şekilde emniyet kemerini çıkardı.
Zorlanıyordu çünkü gözleri görmüyor, kulakları duymuyor ve sol tarafını kullanamıyordu. Görememesinin nedeni sonradan öğrendiği kadarı ile, patlamadaki basınçtan dolayı bir gözü içeriye doğru yuvasından kaymıştı.
Disimetri.
Kemeri çözdükten sonra yavaşça çıktı araçtan ve gücü bittti ve arkadaşları tuttu onu. Sedyeye yatırıldı. Bu sırada bir yandan acilcilere cevap vermeye çalışırken bir yandan da ekibinde şehit veya gazi olup olmadığını merak ediyordu.
Gözlerini açtı ekibine bakmak için ama hiçkimseyi göremedi. Sedyenin yanında ekibinden bir arkadaşı ona "Biz buradayız herkes iyi,sadece Ramonun ayakları kırık" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Komandonun Anıları
AdventureBir Genç Adam ve Bir Dünya Güzeli, bu kirlenmiş dünyada mutluluğu bulabilecekler mi? Burayı takipte kalın. Sivilleşmiş bir özel kuvvet görevlisinin yaşadığı inanılmaz maceralar. birkomando.blogspot.com.tr enestayfur@outlook.com